Inlägg från: Lillen06 |Visa alla inlägg
  • Lillen06

Vintermammor fr Västerås 3

Godmorgon!
    Vilke färg blev det Mi Amore??

Lillen06 (BF+3)
  • Lillen06
    Trikarn & Mi Amore: Ne, den trivs i min mage.. vill inte ut alls Ledsen Känner ingenting men man kan ju hoppas att den bara vill ut en vacker dag och då går det fort.. ;)
    Det trycker mycket nedåt.. känns som jag får upp en kniv i ... ja, ni vet.. sen har den börjat leva rövare när jag ska sova.. eftersom att huvudet är så långt ner nu så känns det som den är på väg ut när den skruvar sig.. *läskigt* Lite sammandragningar har man väl men de gör inte ont,, än så länge..

En fråga till er alla...: Skulle ni våga er till Stockholm om ni vore mig?? Vill åka på Underbara barn mässan i Älvsjö.. eftersom att jag inte känner nå så kan det väl inte vara någon fara? Eller?
    Vill gärna höra era åsikter.. för lite orolig är man ju att det ska hända nå..
    Lillen06 (BF+3)
  • Lillen06
    Hej!
    Jag åkte till Sthlm... ingen bebis för de,,, vi tog med babyskyddet, bb-väskan och journalen för säkerhets skull..
    Mässan var bra men nog bätre om man hade vetat könet på den lille.. fanns ju lite och shoppa.. föreläsningar var vi inte på men missade säkert en hel del intressant.. allt blev så sent påkommet så därför blev det inte så länge där borta.. men shoppade lite iafFlört Det var att rekomendera...

Fika och så som sagt,,, jag bokar inte in mig på nå,, vet inte hur dte går och hur jag mår.. kommer jag så kommer jag...

ha nu en mysig söndagskväll allihopa..
    Lillen06 (BF+3)
  • Lillen06

Godmorgon!

Sticker in nosen och meddelar att inget barn har kommit till världen hos mig iaf...
    ska nog ta mig en lååång promenad i det härliga vädret..

Jag kommer inte på fikat i morgon, det är för tidigt för mig... vill passa på att sova nu när jag är barnledig;)

Lillen06 (BF+4)
  • Lillen06

När ni skriver om egna bebisböcker så är det ist för de färdiga "Mina första År" som finns att köpa?? Eller? Måste ju vara mycket roligare än de färdiga.. Fast jag köper en färdig..

Jag älskar att pyssla men har inte alltid tid och ro till det.. måste ha lusten också och den finns inte alltid.. men i år ska jag göra egna julkort,,, men de är inte så avancerade,, ta kort på lillen i juldress och trycka upp med text.. så det är inte så mycket pyssel.. Flört
    Förra julen gjorde jag egna kort...

Ha en mysig fika i morrn,,,

Lillen06 (BF+4)
  • Lillen06

Candyheart: Så du tänker springa om mig på mållinjen du? Kul för dig.. Hoppas går bra iaf.. Du kanske har en liten i din famn redan..

Lillen06 (BF+5)
  • Lillen06

Trikarn: Så dne var nå att ha? Jag funderar på att betälla en sån till julklapp..

Lillen06 (BF+5)
  • Lillen06
    Godmorgon!
    Ingen liten här inte.. vill också vara med och fika med er men har nog fullt upp med min lille då (förhoppningsvis)
    Nu hoppas jag verkligen att de sätter i gång mig i morrn så jag får plågan (förlossningen) avklarad... orkar inte tänka mer på den och inte kunna sova på nätterna... kanske inte är mogen så det blir ett kejsarsnitt,, vem vet.. vet inte riktigt hur det fungerar.. Men det lär ju inte bli många minuters sömn i natt.. lär nog ligga vaken och tänka tänka och åter tänka...

I dag ska det städas, städas, tvättas, plockas, bädda lillen säng, handlas lite och sen försöka vila lite..

Dillon: tack tack..

Hoppas ni mår bra i det fina höstvädret

Kram kram
    Lillen06 (BF+6)
  • Lillen06
    LL: Ännu värre, jag ska till förlossningen för bedömning;) Jag frågade lite försiktigt sist om jag skulle ta med BB-väskan och det skulle jag... de sätter i gång mig om allt ser bra ut..
    Ska vara där kl. 08:00 men skulle ringa innan och kolla att dte inte är kaos på förlossningen för då kan jag lika gärna vänta hemma som där... *pirrig*

Så därför ska allt fixas i dag.. utifall det blir en liten snart..

Lillskruttet: Tack tack

Så denna dag är väl då man ska unna sig allt och trycka i sig en massa energi? som godis, och annat nyttigtFlört
    Lillen06 (BF+6)
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3