Inlägg från: Deighthon |Visa alla inlägg
  • Deighthon

Vintermammor fr Västerås 3

Bra initiativ Mi Amore!

• Deighthon

Vad sägs om att ses på 'Kalle på Spången' eftersom vi inte är så många? Mysigt och mycket gott fikabröd där......

Fikadejt: Tisdag 7/11 kl 10.00

Lotta (Deighton)
    Malin L (Valaina)
    Lina (längtande Lina)
    Ann-Sofie (jordnöten)

• Deighthon

LL&Valaina - Jag hade julkorts-pyssel ihop med mina väninnor igår.Det är tredje året i rad som vi träffas och låter oss inspireras.Vi satt och pysslade från 14-20.30,med matuppehåll,så jag hann med att göra 20 kort.  Det är så himla roligt att pyssla!

• Deighthon

LL - Nej,den 26/11 kan ju bli svårt för dig.......Synd,för det är ju så himla roligt att träffas ett gäng och pyssla!  Vi kanske kan slå oss samman sen efter ankomsterna och knåpa ihop tack-kort. De blir lätt lite tråkiga efter ett tag om man sitter själv,det blir det för mig i varje fall.Behöver inspireras!

Nu ska jag sova.Blir trevligt att fika imorgon!

Candyheart- Vad spännande att du har återkommande,regelbundna värkar!!!!! Det börjar närma sig...

• Deighthon

L8J - Grattis!! Vad roligt! Helt otroligt att det gick så snabbt....det kan väl smitta av sig tack.....

Tack tjejer för fikat idag-trevligt som vanligt!

Vi pratade om ny dags-fika-dejt och föreslår:

Tisdag 14/11 kl 10.00
    Lotta(Deighton)

• Deighthon

LL- Så himla irriterande! Synd att du inte hade mitt mob nr så du kunde ringt,hade skjutsat hem dig så klart!  Hoppas nu den startar ikväll!!!

• Deighthon

Lillen - Åh så spännande!!!! LYCKA TILL!!!!

Jordnöten - Men stackars dig...din natt låter hemsk! Att du har så mycket förvärkar redan....förhoppningsvis kikar den lilla ut tidigt.....

Undrar om Candyheart har fått ännu...???

Nu ska vi åka ner till mina föräldrar i Östergötland och vara där till på söndag.Ska bli så himla skönt&mysigt.Lillkillen bara njuter när han är där och jag får sovmorgon VARJE morgon!

• Deighthon

Lillen06- Grattis,vad härligt!!! Längtar efter att få höra mer!

LL- Stackare.Men bra att du fick dunderkur så att du blir frisk tills förlossning!!!

Har själv aldrig känt mig så sliten som nu.Kan idag knappt gå pga foglossningen....fy fasen alltså! Har super ont i höfter,bak och ben och ett av benen vill knappt hänbga med när jag försöker gå. Ska det vara så här och värre tills BF!!!!!!!?????? Är så himlans gråtmild och tycker otroligt synd om mig själv....suck,stön,gråt!!!!!
    Har knappt sovit något de senaste två nätterna pga värk....
    Nu har jag klagat tillräckligt för den här gången!
    Tur att jag är hos mamma&pappa så att de kan ta hand om mig och skämma bort mig lite.

• Deighthon

Aran - Min bebis sparkar också alltid upp till höger och jag tror det innebär att de ligger 'rätt'.Alltså med huvudet neråt och sen benen uppåt höger. Enligt min BM så låg min bebis i ruckbart läga förra gången jag var,och det var i vecka 32.Är nu i vecka 35 och ska dit nästa vecka igen så får väl se om det är fixerat då.

Valania- Hur var Europe konserten? Lät himla skoj!

Vaknade kl 04.30 i morse och kunde inte somna om pga värk...lär ju bli trött i eftermiddag!!! Men gör ju ingenting att lägga sig och vila i detta hemska väder!!!

Delphia- hoppas det är någon på gång då......

LL- Hur mås det? Hjälper medicinen?

• Deighthon

Trisses2 - Välkommen!!  När är det dax för dig då?

Aran - Jag är också less på att vara gravid och vill verkligen att det ska dra igång...men jag har ju 38 dagar kvar.....fick min första i tid så hoppas ju på det den här gången också(eller ännu hellre lite tidigt så klart!).

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3