Vintermammor fr Västerås 3
Hejsan... Nu hittade jag också hit
Hoppas allt är bra med er alla...
Hejsan... Nu hittade jag också hit
Hoppas allt är bra med er alla...
Lillen06- Kanske är lite riskabelt att åka... men samtidigt vem vet det kanske är resan som startar det hela ![]()
Mi Amore - *fniss* Jo det är ju så lätt att smeten hamnar i fel form... händer mig till och från. Speciellt sockerkakssmeten
Vad tråkigt väder det var idag då... trodde det var kallt ute så jag packade på både mig och sonen kläder när vi skulle till affären. Hälften åkte av innan vi kommit halvvägs. Ja optimist har jag hört förut att jag kan vara med detta är ju att ta i. Var ju svinkallt i fredags och igår. Ja ja så länge jag klarar mig på de kläder jag har nu så är jag glad
Allt bra med alla er andra??
LillSkruttet - Stackare.. hoppas det ordnar sig snabbt för dig.
Mi Amore - Jo då lite grann... men inte så starka att jag känner att det är på G så att säga... har mensvärk som molar och ganska starkt magknip men inte mer.. Hoppas dock att det beror på min förkylning och att det hela kommer igång så fort jag blivit frisk från den. Bebisen vill fortfarande inte lägga sig till ruckbart eller fixerat läge än utan är rörlig på alla dess vis. Å den passar på att röra sig lite extra då man ska göra lite saker som kräver ens "flexibiltet" iaf den man har kvar.. Här om dagen fick jag tex inte äta utan knuffar och idag gick det inte att bada utan att den gjorde sig påmind om att just nu är det pyret som bestämmer i min kropp och inte jag.
Allt på gott och ont.
Hur är det själv då??
Hejsan.. här händer det ju en massa saker..
Candyheart - Hoppas vi ser dig nästa gång här så har du någon fin bild att visa i ditt galleri
L8J - Jösses för er gick det fort alltså.. kanske ert lilla knyte kan prata med mitt pyre om att komma lite tidigare.
Här händer det inget alls på bebisfronten förutom de sammandragningar jag dragits med i snart en vecka. Fick dock hem vagnen igår så jag hoppas det ger en liten spark åt rätt håll ![]()
Hejsan... hoppas allt är bra med alla er andra... Måste bara säga att inatt för första gången sedan ja i juni någon gång så har jag sovit hela natten fram till kl 5 imorse innan jag behövde gå på toa.. kändes så skönt och kunde lätt somna om igen och vaknade vid nio när min gullige son sitter på sängkanten och gungar med benen och frågar om jag är vaken med stans största leende
Svårt att inte kliva upp då. Men på något konsigt vis är jag likförbannat trött ändå... Har kanske med den lätta förkylningen jag har, eller så behöver min kropp sova lite mer.
LL - Vad typiskt när man vill hem och fordonet man ska ta hem lägger av på stan. Hoppas allt ordnar sig för dig. Finns roligare saker än att försöka fixa vespan just nu.
Trikarn - Vad är det för något du köpt?? Nu blir jag ju nyfiken.
ok då ska jag kika på en gång
Lillen06- Håller tummarna att allt går bra imorgon och att allt går bra. Du får ladda med mycket pasta och en massa grönsaker, ris, potatis...
Det har jag hört hjälper en hel del under förlossningen. Samt vila mycket för att spara på krafterna. Mange är en sk kostexpert här hemma så jag har fått mig lite info ang kolhydrater
Även han laddar för förlossningen *fniss*
Undrar också om Canyheart fått än... detta är ju spännande här ju.
Här händer det ingenting alls. Ska försöka ta mig till Arosbaby idag och skaffa skötväska och bebysitter... se vad vi hittar... Tur mannen är hemma och sjuk men ska jobba imorgon så lika bra att försöka få igång honom. Varför inte kombinera nytta med nöje så ta ut mannen och se till att köpa lite bebis saker
Deighthon - Vad härligt
Blir lite avis om jag ska vara ärlig. Åka bort och bara bli bortskämnd, måste kännas underbart.
Hejsan alla glada..
I natt har jag haft för första gången mensvärkar varannan timme. Inte så starka att man kan börja ta dem på allvar men ändå. Känns lite spännande om de skulle öka i styrka. Igår kväll när min man och jag satt och spelade lite "sällskapsspel" på datorn *fniss* (Worms4, världens roligaste och elakaste spel) så kände jag som ett band gick runt svanken som ömmade. Vet inte om det beror på att jag börjar bli riktigt tung eller om det är livmodern som jobbar. Det lär väl märkas om inte annat. Blev dock så glad att jag idag inte kan hålla tyst om det längre. Igår skaffade vi en skötväska och babysitter så allt som saknas nu är skötbordet vi ska kika på i helgen och bebsien.
Smilla- Stackars svägerskan och brorsan din. Hoppas allt går bra och att hon inte får men som dyker upp senare. Sånt är ju riktigt otäckt.
Sol och Bad - är du ute och rör på dig lite så rör dig lite åt mig också.. funderar starkt på att strunta helt i min ischias och ge mig hän till en lång promenad för att bara få i mig lite friskluft och få blodet att röra sig lite.
Krofnica - Välkommen hit du med
Hoppas du kommer trivas med oss. Jag måste erkänna att jag än så länge inte hittat någon som jag inte gillar. Gillar alla här även om jag inte har kontakt med alla fullt ut så som jag har med dem jag träffat men ändå. Trevligt gäng här. Oj glömde ju säga GRATTIS till graviditeten
Det får man ju inte glömma. Hoppas allt är bra och att du mår prima.