Inlägg från: Smilla 78 |Visa alla inlägg
  • Smilla 78

Vintermammor fr Västerås 3

Mi Amore: Vad taskig du är, påminna mig om att man kan göra kladdkaka. Det är min absoluta favorit

Lillskruttet: Jag har oxå upptäkt att man blir lite klantigare när man är gravid, inte bara senil Skrattande. Jag skulle kunna gjort precis samma sak och min man hade inte blivit ett dugg förvånad. Låter inte skönt alls det där, hoppas det läker fort.

Idag har vi varit på IKEA med svärförädrarna, vi hittade massor av kul saker. Men varför åker man dit på helgen? Det var miljoner kunder där, som det brukar en helg. Nästa gång blir det en måndag kl. 10 eller nåt.

BF 21 februari
  • Smilla 78

Candyheart: Då verkar det vara nära iallafall, hoppas förkylningen ger sig så du är pigg och stark när det är dax.

BF 21 februari
  • Smilla 78

Mi Amore: Näsblod är inte kul, jag blöder så fort jag känner mig tröttare än vanligt. Vilket är ganska ofta numera fast jag äter järntabletter, men det är stor skillnad mot innan jag började äta dom. Då var jag som en zombie

BF 21 februari
  • Smilla 78

Mi AMore: Vad kul att höra Det är alltid kul med uppskattning

Tisdag 14/11 kl 10.00
    Lotta(Deighton)
    Lina (längtande Lina)
    Malin L (Valaina)
    Pia (En solstråles mamma) kommer senare
    Ann-Sofie (jordnöten)

15 nov kl 17.00 på systrarna Ericsson
    Jasmina - Mi Amore
    Lina - Längtande Lina
    Anna - Lillskruttet
    Linda - Dillon
    Malin N - Smilla 78
    BF 21 februari
  • Smilla 78

Nyss rinde min bror i panik, hans fru blev visst påkörd av en bil på väg hem från jobbet. Deras grannar kom upp och berättade det för honom och att dom kört henne till akuten. Fy vad otäkt! Hoppas verkligen att hon mår bra. Förvånad

BF 21 februari
  • Smilla 78

Krofnica2002: Välkommen

Lillen: Hoppas allt går bra och du får gosa men den lill* snart

BF 21 februari
  • Smilla 78

Mi Amore: Det hoppas jag med. Jag får inte tag på min bror så han är säkert hos henne, man är ju lite orolig

BF 21 februari
  • Smilla 78

Min brors fru mår bra, lite omskakad och blåslagen. Ambulanskillarna sa åt henne att skaffa cykelhjälm, hon kanske inte har samma tur nästa gång. Stackars min bror han var helt förstörd.
    Natti natti på er

BF 21 februari
  • Smilla 78

Idag känner jag mig helt förstörd, behövde verkligen sova länge. Jag var upp på toa 5 ggr inatt plust att jag sovit dåligt ändå, det blir en lugn dag idag. Ska baka lite bröd och bara mysa.

Sol och bad: Vad mysigt med promenader nu när det är så fint väder För mig blir det bara små, korta promenader men ut ska jag iallafall.

LL:Låter inge kul alls med hostan, det är nog en bra ide att stanna i sängen hela dagen och ta det lugnt.

Ha det så bra i solen

BF 21 februari
  • Smilla 78

Höna böna: Ja det kan jag känna, vissa dagar känns det mer en andra. Hela dagen idag har magen blivit stenhårt om det gör lite ont i den när jag kissar. Ska det vara så? Annars när jag har sammandragningar så känns det inget speciellt förutom att magen blir hård

BF 21 februari
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3