• atelli

Vintermammor fr Västerås 3

Tänk så inaktiv jag är i tråden sen jag blev sjukskriven! När jag var på jobbet läste jag hela tiden!! (hmmmm)

Hoppas att jag fick med den senaste listan!

Fikadejt: Tisdag 7/11 kl 10.00 på Kalle på Spången

Lotta (Deighton)
    Malin L (Valaina)
    Lina (längtande Lina)
    Ann-Sofie (jordnöten)
    Nicolina (lillnickan)
    Anna (atelli)

• atelli

Vet ju att det är finns några sjukvårdskunniga här bland oss! Nån som kan berätta nåt om vad "erytrocyt-antikroppar" är?

Har försökt googla men förstår inte ett smack av vad det står...

// Anna

• atelli

ang min fråga på erytrocyt-antikroppar, så är det nåt som jag "fått" efter min blodtransfusion när Adam föddes. Jag är mest nyfiken.... Min BM tar blodprov på mej varannan vecka för att "kolla status" och min man har åxå lämnat några blodprov.

Det står nåt om "immunisering av Kell" i journalen också...

// A

• atelli

Nu är jag lite dåligt uppdaterad på kommande fika/lunch-träffar... Är det nån som har koll?

Nån som hört nåt från Sol o Bad??????

// Anna

• atelli

Jag tror att jag kommer på lunchen imorgon!

Lunch torsdag 23/11 kl 11.30
    Lotta(Deighton)
    Lina (längtande Lina)
    Anna (atelli)

• atelli

11,30 i hörnet vid gamla "bars and stars"! Spikat!!

• atelli

Lägger till mej till nästa date!

Måndag 27/11 kl 11.30
    Lotta(Deighton)
    Lina (längtande lina)
    Anna (atelli)

Vad tror ni om nya pastastället Al Forno? Ligger bredvid Tusen o en natt på StoraGatan.

En solstråles mamma; klart att du skulle ha vågat dej upp på LaPasta... Du hade ju alltid kunnat trava rakt fram ifall du inte kände igen nån av oss!! Skulle va' skoj att träffa dej, vi är ju nästan grannar...!! Om du kan med på nästa lunchträff så kanske vi kan samåka?

// Anna (Säby Gård)

• atelli

Krofnica; kul att du kommer på lunchen nästa vecka!! Då ses vi där innan vi ses i vattnet på jympan!

• atelli

Jag kanske meddelar detta lite sent.... Men AlForno ligger på Stora GAtan bredvid Tusen och en natt. Tror att det låg en "suberia" där förut. Lixom Centras utsida mot Punkt.

• atelli

Jag ska till BM i eftermiddag, hoppas åxå på att vårt Pyre har fixerat sej. Känns nästan som att h*n har borrat ner sej, har haft ilningar "en masse" de senaste dagarna.

// Anna (20 dgr till bf)

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3