• Cella

Vintermammor fr Västerås 3

Hej, Jennie heter jag och jag väntar mitt andra narn den 15/2. Har sen tidigare en liten kille född Jan 05. Vore kul att höra lite hur andra mammor har det när set lider mot b.f.

• Cella

Tack så mycket, har precis blivit sjukskriven för mina foglossningar, det känns lite konstigt. Men det är skönt att ta det lugnt.

• Cella

Deighton: När ska bebben komma?
    Hoppas att det gåt bra för Jordnöten, gått i samma föräldrargrupp som henne och med A så fick hom kämpa rätt hårt. Men den som väntar på ngt gott............

• Cella

Hoppla, vad mycket bebisar det kommer. Så skönt att alla verkar må bra. Är lite avis.............Grattis alla nyblivna mammor och pappor till era guldklimpar!
    Någon som har tipps på gott och relativt lätt julgodis man kan göra, det har fallit på min lott att fixa det till julafton.

• Cella

Deighton: Lycka till, blir rena sammankomsten på BB.
    Har shoppat hela dagen, usch har ont överallt.
    Apropå busborgen: Man är inte för liten om man fyller 2 i Januari?
    Det kanske är anpassat till alla åldrar, varit sugen på att åka dit ett tag.
    Trevlig fredagskväll!

• Cella

Grattis Jordnöten & Deighton, tror inte man kan få en bättre julklapp.
    Tänk den som fick snusa bebis, men åter igen den som väntar på ngt gott...........

• Cella

Hej alla.
    Trikarn: Bra tipps, det är så lätt att glömma hur det var i början, nu kommer man dessutom ha en 2 åring som röjer runt.
    Rutiner är väldnas viktigt både föräldrar och barn mår bra av det. Vi kämpade hårt med W. När han var 4,5 månader så gav jag eller Johan honom en flaska ersättning till natten (tuttarna var utsugna på kvällen och den mjölk som fanns var tunn) sen sov han oftast hela natten och har fortsatt så.
    Ibland kan man känna sig elak när man kämpar på, barnen blir arga och man känner sig värdelös, men man har igen det jag lovar!

Ha en bra dag.

• Cella

Smilla 78: Jag tycker att du ska ringa din BM nu. Om det är ngt på G så kanske de kan stoppa upp det. Bebben behöver nog mer tid inne i värmen om det är möjligt.

Trikarn: Såg att du skulle bjuda in till lite fika. Det vore kul att se alla bebbar, mammor och magar fast man är ny i tråden, hoppas det är OK?

• Cella

Smilla 78: Jag tycker du ska åka in NU! Varge dag som bebisen stannar där inne gör undervärk. Det är bara dumnt att vänta, ett besök eller ett telefonsamtal till förlossningen kostar inget, åk.Hoppas att allt går bra.

• Cella

Smilla 78: Tur att det gick bra, nästa gång så vet du att det är lika bra att ringa på en gång.

Själv är jag på jobbet & hälsar på ska äta jullunch, mums.

Är det ngn mer en jag som drabbas av sendrag på nätterna? Gör så ont så man inte vet vad man ska ta vägen. Inte kan man skrika heller då väcker man ju både stora & små.

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3