Inlägg från: LinnSann |Visa alla inlägg
  • LinnSann

Bilder på erat KÖK!!!!!

Nu vill jag ha lite insperation och få se lite bilder på kök, sitter och planerar på nytt kök hemma nu. Har ni bilder i era galleri på kök så hojta till =)

• Svar på tråden Bilder på erat KÖK!!!!!
  • LinnSann

Jätte mysigt kök tycker jag! Ja det var fint ialla dom andra rummen oxå. Kul att se! TACK!

• LinnSann
    barnvakten skrev 2006-11-06 10:50:02 följande:
    Jag har bilder på mitt kök. Kika in... Ungdomlig, stolt mormor!
    Jätte mysigt kök. Ser ut som ett vi har kikat på & är lite sugna på. Vart är detta köpt?
  • LinnSann
    barnvakten skrev 2006-11-06 11:12:43 följande:
    Köket är köpt på IKEA (så klart) Vi är super nöjda med det Ungdomlig, stolt mormor!
    Ja men då är det samma kök :) Vi tycker det såg kanon ut när det var uppsatt på Ikea & ditt oxå. Gillar den stilen. Måste in å kika på det i gen i ditt galleri :)
  • LinnSann
    chicchan skrev 2006-11-06 13:00:22 följande:
    Jag la precis ut bilder på vårat IKEA-kök.
    Chicchan- jätte snyggt kök! Jag gillar glas-skåpen starkt. Såg varm å mysigt ut!
  • LinnSann

Jippi!!!! Idag fick vi vår kartalog från Ikea-kök som vi har beställt! Finns så mycket fint att välja på =)

• LinnSann

Åh vad fina kök ni alla har, kul att ni delar med er av era bilder :)

• LinnSann

Någon som har Faktum Duvbo från Ikea? Någon som har bilder på spisar som är plaserad i en hörna?

• LinnSann

Vad fina kök ni alla har! Jag har verkligen blivit inspirerad av allt ni har bjudit på! Men finns det fler som har köksbilder så bara fyll på här! =)

• LinnSann
    Frågvisa skrev 2006-11-07 08:37:13 följande:
    Jag har lite före och efterbilder på vårt kök i mitt galleri. Vi har Ikeas Lidingöluckor.
    Skit snyggt! Glas-skåpen var kanon!!!
  • LinnSann

Trådstartaren här =) Var ett tagsedan jag var inne här nu men vad kul att se att så många svarat! Nu e vi på G med vårt kök. Men har mycket att fixa innan köksinredningen kommer på plats. Har ännu inte bestämt vilket kök vi ska ha men ikea har många fina till bra pris =)

Svar på tråden Bilder på erat KÖK!!!!!