Bilder på erat KÖK!!!!!
Nu vill jag ha lite insperation och få se lite bilder på kök, sitter och planerar på nytt kök hemma nu. Har ni bilder i era galleri på kök så hojta till =)
Nu vill jag ha lite insperation och få se lite bilder på kök, sitter och planerar på nytt kök hemma nu. Har ni bilder i era galleri på kök så hojta till =)
Jätte mysigt kök tycker jag! Ja det var fint ialla dom andra rummen oxå. Kul att se! TACK!
Jippi!!!! Idag fick vi vår kartalog från Ikea-kök som vi har beställt! Finns så mycket fint att välja på =)
Åh vad fina kök ni alla har, kul att ni delar med er av era bilder :)
Någon som har Faktum Duvbo från Ikea? Någon som har bilder på spisar som är plaserad i en hörna?
Vad fina kök ni alla har! Jag har verkligen blivit inspirerad av allt ni har bjudit på! Men finns det fler som har köksbilder så bara fyll på här! =)
Trådstartaren här =) Var ett tagsedan jag var inne här nu men vad kul att se att så många svarat! Nu e vi på G med vårt kök. Men har mycket att fixa innan köksinredningen kommer på plats. Har ännu inte bestämt vilket kök vi ska ha men ikea har många fina till bra pris =)