Inlägg från: m a m m a |Visa alla inlägg
  • m a m m a

Bilder på erat KÖK!!!!!

en fråga.. om stommarna är vita och man vill tex ha köksluckor i björk färg, vad/hur gör man då åt stommarna så att de inte är vita? målar man över eller hur går det till?

• m a m m a

johannah ottosson

jepp förstår hur du menar
    det är jättebra att man kan ha täcksidor så att det inte ser helt mysko ut. det gör nog inte så mycket om de är vita hoppas jag..

jag har inte förstått lite om IKEA kök.. man kan alltså beställa hur stora luckor man vill ha.. ? vad kostar det per st?
    finns det tillhörande täcksidor att köpa från ikea?

• m a m m a

har laddat ner ikeas home planner och jag fattar noll.. är nog inte så jätte teknisk av mig..

hjälp!

• m a m m a

karisma

jag får nog pli på det med lite övning.

hur mycket blev ditt kök på?
    hur länge är leveranstiden?

• m a m m a

vi pratade med www.kokcenter.se och på ett ungefär sa han att köket skulle kosta 15 000:- (endast luckor) med montering. Och då är luckorna av laminat.. inte av riktigt trä
    Finns deras laminat luckor på hemsidan

Vad tycker ni, är det för dyrt?

Vi tänkte kolla med Ikea också.. tycker deras luckor är billigare och finare

• m a m m a

påfågelöga

jag tror nog att det är bäst att åka till ikea och prata med dom.. så ska vi göra. jag får inte ihop mitt kök på deras planner
    så mig ska man inte fråga hehe

• m a m m a

när jag testar med kitechenplanner så måste jag välja stommar, men de ska vi inte ha.. hur gör jag utan de?

nä men vi får mäta luckorna och be de hjälpa oss.. är man trög så är man hehe

Svar på tråden Bilder på erat KÖK!!!!!