Inlägg från: Cortina79 |Visa alla inlägg
  • Cortina79

Bilder på erat KÖK!!!!!

Hej, hej!

Vi håller på att bygga hus. Vi har nu bestämt oss för "Lidingö" köket från IKEA.

Tanken är att vi ska ha lantligt/modernt. Så min fråga är om det är någon som har glasskiva istället för kakel i köket???
    Är det bra?, syns skiten mer?

• Cortina79

ÅHHH så fint...tack så jättemycket. Hur satte ni upp glaskivan? med skruv eller lim? eller hur gör man?

• Cortina79

sarah: fyf-n va fint kök....Vi ska oxå ha spottar i kökstaket och under skåpen....Kul att se hur det ser ut i verkligheten.
    Ditt kök är verkligen superfint, vad anser du om glasskivan då? syns smutsen mer? Hur sitter glasskivan fast?

• Cortina79

sarah: 3000kr är väl inte så jättedyrt....kalkel är ju inte så billigt det heller..

Det var jätteroligt att se era kök...ser gärna fler kök med glasskiva...

• Cortina79

lindansare: superfint kök...hur många spottisar har ni under skåpen? 2st/60cm skåp eller 2st/80cm skåp?eller? Jag är lite orolig för hur ljuset blir....men ni såg ju ut att ha ganska många spottisar under skåpen. Svärmor tycker ju vi ska ha lysrör för att vi ska kunna se något.

Ni som har spottisar under köksskåpen, lyser spottisarna upp bra?

• Cortina79

Jag har tänkt precis som du mrs holiday. Men har bestämt att vi ska ha tarkettgolv i köket i vårt nya hus iallafall. Man får väl torka upp om man spiller. Det är väl nästan olagligt att lägga in plastmatta i ett nytt hus...men det är säkert det bästa....

• Cortina79

Halloj!

Tänkte höra om det är någon som har "långa" handtag till ett Lidingökök? Hur ser det ut, är det fint?

Svar på tråden Bilder på erat KÖK!!!!!