Inlägg från: Matriark |Visa alla inlägg
  • Matriark

Bilder på erat KÖK!!!!!

Härlig tråd och roligt att kika runt bland era kök.
    Jag har tyvärr inga bilder ännu, för vi renoverar, men när jag väl lägger ut vill jag lova att det kommer se annorlunda ut. Vi har nämligen kört hela köket i IKEAS RUBRIK-serie... svart!

Han som beställde åt oss gjorde iaf ett bra jobb. Allt var med, och sambon och jag monterar tillsammans utan problem.
    Vi fick lova att fota köket och åka till IKEA och visa han som hjälpte oss beställa. Han hade aldrig hört talas om nån som haft ett helt kök i RUBRIK

• Matriark
    skrultetuffs skrev 2007-01-09 00:14:23 följande:
    MATRIARKJag blev så nyfiken när du skrev att ni ska sätta in ett helt svart kök. Kollade lite på IKEAs hemsida men hittade ingen serie som heter RUBRIK. Väldigt nyfiken!! Kram
    hittade på "nyhet"
    Testar att länka
    http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15576&catalogId=10103&storeId=2&langId=-11&parentCats=15576&productId=21889&chosenPartNumber=S89834781
  • Matriark
    skrultetuffs skrev 2007-01-09 12:08:18 följande:
    Matriark-> Nu fattar jag...haha! Det finns så mycke på deras hesida att man blir helt snurrig. Konstigt dock att det inte finns med bland produkter A-Ö?? Jaja, grymt coolt i alla fall! Kram
    Jo jag hittade knappt själv Och nu verkar länken plötsligt gå någon annanstans. Knepigt.

Ser fram emot resultatet. Svårt att hitta inspiration då dom flesta har vita eller trä-luckor.
  • Matriark

Köket är långt ifrån färdigt, men bänkarna är iaf ihopmonterade.

Svar på tråden Bilder på erat KÖK!!!!!