• Fjuppan

Medium i Göteborg

Nu har jag bestämt mig...jag måste få veta vad det är. Finns det någon som har namnet på ett bra och trovärdigt medium i Göteborg....någon som är bra på hemsökta hus?!

• Svar på tråden Medium i Göteborg
  • Teskedsmamman

Ingen aning, men gå till Regnbågen på Haga Nygata (vid järntorget), där borde de veta....

F.d TeaSpoon - Magdis med Totte 0402 och Ian 0510
  • deep forest

Madeleine Melchior. Har själv varit hos henne och hon är jättebra.

• Fjuppan

Tack för tipsen...är Madeleine Melchior bra på gamla hus? Vet du (deep forest) om hon kommer ut till kunderna?

• Teskedsmamman
    Fjuppan: Jepp, de har det mesta där, och har de inte det man vill ha så kan man alltid fråga om de kan veta var man kan få tag i det.... (Mesta = kristaller, smycken, tarotlekar osv)

Du kan alltid kolla upp Näckrosen också, vet inte adressen eller riktigt var det ligger, jag måste gå dit Men de finns väl i katalogen...
    F.d TeaSpoon - Magdis med Totte 0402 och Ian 0510
  • mimmi81

Sen finns det en liknande butik som heter Octagon. om den finns kvar, ligger den på Vegagatan. Sök på hitta.se

• Fjuppan

Tack mimmi81...ska kolla det. Jag vet att det finns ett medium i gbg som heter Jill någonting...hon ska tydligen vara bra på hemsökta hus, och det är precis vad jag söker. Tack snälla för ditt tips!

• blackangel

Ts: Sök på medium och Jill på Google, så kommer det upp en sida där du kan kontakta henne.

• Troll1
    blackangel skrev 2006-11-19 13:10:11 följande:
    Ts: Sök på medium och Jill på Google, så kommer det upp en sida där du kan kontakta henne.
    Jill är svår att nå och har flera månaders (minst) väntetid. Det finns inte så många duktiga i Gbg tyvärr. Inte som jag känner till iallafall.
Svar på tråden Medium i Göteborg