Inlägg från: NicoleSthlm |Visa alla inlägg
  • NicoleSthlm

Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2

Singhis: Nä det är ett vackert tryck
    Monkan håller ju med mig iaf!
    Mamma till Emilia 060707
  • NicoleSthlm

Asså jag måste fråga:
    Vars kommer det där nya babycafét att husera?

Mamma till Emilia 060707
  • NicoleSthlm

Smurfis: Aha då e jag med! Glad Texas e ju supercoolt i sig!Glad Texas Ranger Cool...nää haha dålig humor där....förlåt Generad

Har du inga speciella namn eller anknytningar som du vill ha?

Mamma till Emilia 060707
  • NicoleSthlm
    Dronken: Den har jag osså sett..... Skumt namn.... Nästa unge blir Kanada? Skrattande
    Mamma till Emilia 060707
  • NicoleSthlm

Men om Lindex rear ut hostkläderna då innebär det att det borde börja komma vinterkollektionen! hmm... massa nya kläder att shoppa! O då borde ju de flesta butikerna byta ut sina sortiment! Wiiiiiiiiiiiiiiiie!!!!!!!!!! Har typ gått igenom alla butikers sortiment o vill ha lite förnyelse nu!!

Mamma till Emilia 060707
  • NicoleSthlm

Ni som går/har gått på babysim som bor här ute, vars har ni gått?

Mamma till Emilia 060707
  • NicoleSthlm

Vad det verkar som att alla har morgonpigga bebisar! På gott och ont visserligen!
    Emilia är en galen bebis! Hon somnar inte förens vid 23 på kvällen, lägger man henne tidigare så vaknar hon ändå och är hungrig vid 22, sen sover hon till 07-08 och somnar direkt om efter maten o vaknar vid 11 igen..... Vi vill att hon ska somna tidigare, men vet inte hur vi ska få till det..... Tips nån?

Mamma till Emilia 060707
  • NicoleSthlm

Haha min sambo jobbar på Coop så e det något ni saknar eller vill ha upp-packat så säg till så fixar jag!! Skrattande

Mamma till Emilia 060707
  • NicoleSthlm
    Carina75 skrev 2006-11-16 16:28:45 följande:
    Nicole: Kanon! Då vet vi vem vi kan vända oss till när gröten är slut i hyllorna
    Haha de e bara att säga till! Jag fick gubben att ta in MAM Ultivent flaskor i sortimentet!
    Hjärtevännen skrev 2006-11-16 18:09:57 följande:
    Nicole: Gröten var på plats idag Lycklig mamma till Victor född 10/4 2006
    Vad bra! Jag tror t.o.m att barnmat ingår i gubbens ansvarsområde! hehe.....
    Mamma till Emilia 060707
  • NicoleSthlm

Fan osså funka inte länken!

Den var iaf till Kryp-strumpbyxorna!
    Men halkisar på fötterna, knäna o rumpan!

Mamma till Emilia 060707
Svar på tråden Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2