Inlägg från: Charlott29 |Visa alla inlägg
  • Charlott29

Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2

Godmorgon säger en TRÖTT LOtta! Vincent vaknade klockan 5 imorse och hade verkligen inga planer på att somna om. Nu har vi sovit en timma men jag hade defenetivt behövt en timma till!

Måste ju bara säga HEJA ELFSBORG! Undrar om jag vågar mig till promenaderna i fortsättningen nu ?

//Lotta

• Charlott29

Singhis:
    Hehe, jag är tämligen ofarlig
    Inte långt kvar nu, 2 weeks to go!

• Charlott29

Jag väntar med att skriva upp mig på promenadlistan till imorgon. Måste se så V blir lite bättre från sin förkylning först, men å andra sidan så är det ju inte farligt om vi promenerar...?!

Vad blir det för promenad imorgon?

• Charlott29

Får vi plats med alla barnvagnar där? Jag har aldrig varit där så jag har ingen aning! Vad bra det blir när babycaféet öppnar, då måste vi gå till Mölnvik ofta och låta barnen leka!

• Charlott29

Kan vi inte gå till babycafét nästa tisdag då? Det måste vi ju nästan göra?!!

• Charlott29

Singhis:
    Jag menar absolut babycaféet i mölnvik!

• Charlott29

Jag hoppar promenad idag. Vincent behöver leka lite tror jag så jag går in en sväng på öppna förskolan och är med på sångstunden och låter honom leka av sig lite. Han var ensam med pappa och farmor förra veckan så då blev det inte mycket sånt gjort
    Jag laddar inför nästa vecka och babycaféet istället
    Trevlig promis!

• Charlott29
    Singhis:
    GRATTIS ENGLA PÅ 8-MÅNADERSDAGEN!! Vincent vart 10 månader i lördags - bara 2 månader kvar till 1-årskalas!
  • Charlott29

Singhis:
    Japp, både julklapp och födelsedagspresent. Jobbigt! Stackars Vincent som får klapp/present så tätt, men han var ju beräknad till julafton så den 4 januari är ju ändå snäppet bättre
    Jag har redan köpt 2 julklappat - en buss från Fischer Price där man kan köpa till så det blir en hel stad, och ett pussel. Fördelen är ju att man kan köpa saker från 1 år! Blir lite mer att välja på helt plötsligt! Han ska i vart fall få en gåvagn i julklapp! Han är sugen på att gå, nu har vi fått lov att köpa en tyghjälm till huvudet, stackaren ser ju ut som en liten boxare,

• Charlott29

Singhis:
    Tyghjälmen är köpt på Barnens Hus i Nacka för 149:-. Ganska dyrt, men billigt när man tänker på att huvudet räddas

Nu har vi varit på öppna förskolan. Efter 2.5 timma där var Vincent helt slut och somnade i vagnen hem, står ute och sover i det fina vädret och jag passar på att kasta i mig lunchen

Upptäckte Vincents första tand idag!!!

Svar på tråden Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2