Inlägg från: monkan10 |Visa alla inlägg
  • monkan10

Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2

Hej hopp! Vi följer tyvärr inte m på promenaden i morgon.. Ska till Bvc. Men nästa vecka är vi på G igen!

• monkan10

Hej alla! Måste berätta.. Inatt sov Alicia hela natten, från 23.00 till 08.00 vaknade några gånger men fick nappen soch sen somnade hon om!! Vilken känsla Jag vaknade flera gånger o kollade att hon hade det bra. får väl se hur det blir i natt, håll tummarna för mig!!

• monkan10

Promenadlista
    Tisdagen den 28 november kl 11:00
    Vi träffas utanför biblioteket (Runda huset)
    ---------------------------
    Kommer:
    Singhis
    Amanda
    Charlott29
    Pannkakan06
    chrizzy
    Monkan10

• monkan10

Hej; kan vem som helst komma på julbordet?? Jag har inte ens varit på ÖF än.. Kan man i så fall ta med sig svärmor?
    Förresten är det ngn som vill hänga m o promenera imorgon?? Jag vill gärna, kanske en sväng till det nya "baby-cafet"

Promenad lista 12/12 -06 (Vi kan väl träffas vid Bibblan?!)
    Kommer:
    Monkan10

• monkan10

Singhis. Vilken tuff natt du haft igen!! Frustrerande att inte få sova.. Hoppas det släpper snart så du får sova innan köttbulle görandet o jul!
    Alicia vaknade vid två, fick mat var jätte orolig, hon äter så dåligt nu.. så vaknade hon vid fem igen. Verkade hungrig igen, åt lite o somnade till sex.. då gick vi upp.. Och nu somnade hon på golvet. (Jag ammar helt, kan detta vara ett tecken på att hon behöver ersättning eller? Hon har sovit hela nätter tills för några dagar sen...) Men nu har hon ju fått upp morsan så då kan ju hon sova Ska lägga mig på soffan! Snark!

• monkan10

Singhis: Hoppas att febern ger sig nu då!! Skönt att du fått sova någorlunda i alla fall... Hoppas du inte blir jätte sjuk nudå!! Ska hålla tummarna för dig

• monkan10

Hej!! En fråga till alla kloka mammor! Jag startade en diskission om "tv-tittande" i forumet.. Om det är "farligt" för små barn att titta på tv, med alla intryck osv? Många sa att det inte alls är bra m tv! För mkt intryck för deras små outvecklade hjärnor... Vad tror ni?

• monkan10

God morgon o god fortsättning!!! En fråga har promenaderna slutat, känns som det var länge sen det var någon prommis??

• monkan10

Hej en nyfiken fråga.. Ni har såna "exakta" tider rutiner på era barn.. När fick ni det, hur gamla var era barn då?? Alicia har ingan ordning än så länge.. (5mån) Häls.Monica

Svar på tråden Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2