Inlägg från: Carina75 |Visa alla inlägg
  • Carina75

Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2

Vi hänger också med till det nyöppnade i Mölnvik nästa vecka.

Hubba Bubba: Vi tänkte också ta en sväng förbi babycaféet på torsdag! Känns som om det var evigheter sedan. Elakt att ha stängt i flera veckor sådär... Skrikandes

• Carina75

God morgon!

Nu har vi vaknat upp efter en intensiv helg. I går hade vi namngivningsceremoni för Nathalie här hemma hos oss. Jättelyckat men gud vad mycket jobb det är när nästan 40 personer kommer på besök.

Vi möter gärna upp er direkt vid babycaféet imorgon. Eftersom vi åker bil känns det lite onödigt att ställa den i G-berg när vi kommer från Hemmesta och ändå åker förbi Mölnvik.  

• Carina75

Hjärtevännen, låter ju jättejobbigt. Kan det vara tänder på g hos Vicke? Eller kanske en fas han behöver ta sig igenom? Hoppas ni kan sova ut nu på morgonen så att ni orkar följa med till babycaféet.

• Carina75
    -----------------------------
    Promenadlista till babycaféet i Mölnvik
    Tisdagen den 14 november kl 11:00
    Vi träffas vid anslagstavlan vid kyrkan
    -----------------------------
    Kommer:
    Singhis (möter upp på babycaféet kl 11:30)
    pannkakan 06
    Charlott29 (tar bussen)
    Hjärtevännen (Eventuellt)
    chrizzy
    Carina75 (möter upp vid babycaféet kl 12 ca)
  • Carina75

God morgon! Jag tycker också det var riktigt bra på babycaféet, och det kommer säkert att bli ännu bättre när hon kommer i ordning lite mer.

Huuua, här har vi också haft en riktigt jobbig natt. Nathalie har vaknat säkert 20 gånger och varit jätteledsen och snuttig. Nappinstoppning och amning om vart annat. Jag känner mig helt död idag. Man blir ju inte riktigt klok på de små liven ibland.

• Carina75

God morgon!

Tycker inte heller Coop är så bra. Vi skulle köpa Hipps vanliga havregröt från 4 mån för några dagar sedan. Jag sprang runt som en tok och letade i hyllorna. Tillslut fick jag fråga en anställd och då visar det sig att de har gröten ouppackad, tillsammans med en hel massa annan barnmat, på en pall i en annan del av varuhuset.

Idag ska vi på babycaféet i G-berg. Nathalie är väl bara tillåten några veckor till eftersom hon är 6 mån nu. Snart spelar hon i den äldre ligan på måndagar istället. Synd att det är så dum tid på förmiddagen då bara.

• Carina75

Nicole: Kanon! Då vet vi vem vi kan vända oss till när gröten är slut i hyllorna Skrattande

• Carina75

Singhis: Okej, hoppas hon ångrar sig! Flört

• Carina75

Hej hej,
    Jag ska antagligen också till babycaféet imorgon med några i mammagruppen. Träffar förhoppningsvis några av er då.

• Carina75

Hej hej,
    Nathalies pappa kommer att vara hemma 50 procent från den 11 januari. Sen tar han över på heltid i maj. Han ansluter gärna till gänget!

Svar på tråden Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2