Inlägg från: Hjärtevännen |Visa alla inlägg
  • Hjärtevännen

Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2

Idag känner jag mig inte så utvilad... Vi var på middag hos mina svärisar igår... Kom hem vid 01. Victor hade naturligtvis vaknat och var ganska pigg. Ny blöja och välling, sen somnade han om efter en stund, puh! Han vaknade första gången halv 6, men jag lyckades få honom att ligga kvar till 7,15. Nu väntar jag på att sambon ska komma upp så jag kan slurmra till i soffan. Victor ligger på golvet och leker

Victor kommer nog få ha sin kära napp ett tag till, men jag hoppas att han kan sluta när han blir 2 år.

Vi har köpt en extern hårddisk där vi lägger över våra bilder. Vi drar ut sladden till den så bilderna är "safe". Är så rädd att datorn ska krascha...

Världens sötaste Victor född 10/4 2006
  • Hjärtevännen

Dronken: Vi får promenera ut till Babycafét och butiken varje vecka... shoppa loss lite där kanske

• Hjärtevännen

Hubba Bubba:
    Va! v 5 ?!! Jag längtar också efter sångstunden... Victor tycker det är så skoj... Trodde det startade nästa vecka... Informera om du hör något nytt

• Hjärtevännen

Singhis:
    Jag är kvar i tråden, fast jag skriver kanske inte så ofta... Läser iaf varje dag
    SKÖNT att Engla sov hela natten!!!!! Hoppas det fortsätter så....

• Hjärtevännen

Victor måste sova på eftermiddagen (runt 15-16) annars är han helt färdig kl 18 och orkar knappt hålla ögonen öppna. Om han inte sover blir han övertrött istället och då är det jobbigt att lägga honom.
    Tänk vad våra skruttar är olika Skrattande

• Hjärtevännen

KRYA PÅ DIG ENGLA!!!!!

Hoppas hon blir bättre idag. Magsjuka är inte skoj!!!

• Hjärtevännen
    Ninis skrev 2007-01-17 08:48:41 följande:
    Just det, glömde berätta att jag och Engla kommer att bli kändisar En i föräldragruppen frilansar åt Vi Föräldrar och i nästa nummer ska de ha ett reportage om hur det gick när man hade barnvakt första gången. Så vi blev intervjuade i går och jag har mailat bilder på Engla och mig. I nästa nummer finns vi med Tack för krya-på-oss-hälsningarna! * Stolt mamma till Engla född 7 mars 2006 *
    Då måste jag köpa den tidningen
  • Hjärtevännen

Amanda, Amanda.... Hur många vagnar är du uppe i nu? SkrattandeFlört

• Hjärtevännen
    Amanda skrev 2007-01-18 09:11:35 följande:
    Hjärtevännen:Hihihi jag har ingen aning...Slutade räkna antalet vagnar jag haft när jag kommit till 15 st och det var ett tag sedan...
    Puh, ja då är det nog bäst att du slutar räkna

Jag röstar för en gul/svart vagn .... (heja Gnaget)
  • Hjärtevännen
    Charlott29 skrev 2007-01-18 09:24:46 följande:
    Hjärtevännen: Eller Gul/svart som i ELFBORG - Guld 2006!!!!
    NEEEEEJ.... Gnaget ska det vara hihi Blivande Guld-medaljörer 2007!!!!!
Svar på tråden Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2