Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2
Amanda,
Har du övergivit våra promenader/fikor och börjat träna varje tisdag? ![]()
Amanda,
Har du övergivit våra promenader/fikor och börjat träna varje tisdag? ![]()
Engla har varit vaken hela natten till och från. När klockan var 22:00 hade J varit inne hos Engla 6 gånger, så då hämtade han henne till vår säng. Lät som det var förkylning på G och då visste jag att det skulle bli en helvetesnatt. Första natten innan förkylningen bryter ut kan inte Engla sova alls. Klockan 3 i natt gick jag och lade mig på soffan. Engla sov då men hon låter så högt när hon sover och fäktar med benen och armarna, så jag fixar inte att sova bredvid henne. Soffan är inte så skön att sova på så jag halvslumrade till 04:30 då hon bestämde sig att vakna för dagen. Hon fick snällt ligga bredvid mig i sängen till 05:30 för jag orkade inte gå upp. Jag som var så trött i går och hade sett fram emot att få sova skönt i natt. Jag är heeeeelt slut i dag.
Om jag orkar sen ska jag ta bilen och svänga förbi Pinocchio och hämta mina kläder. Behöver handla mat på Coop oxå. Väntar tills efter lunch så kan jag sova lunch med Engla förhoppningsvis.
Englas pappa är hemma från den 5 februari och vill säkert hitta på saker med andra pappor. Jag har sagt att han måste fortsätta gå till ÖF och sjunga med Engla och det har han lovat ![]()
Shit, vilken smäll det var i går kväll, alltså bomben som exploderade i Gustavsberg! Jag vaknade av att det small till och hela vårt hus skakade, och vi bor typ 1,5 mil från Gustavsberg! Hur var det för er som bor i Gustavsberg? Läste på nätet att fönsterrutor gick sönder av den kraftiga tryckvågen.
Stod att bilen exploderade i Björnkärret, vart ligger det?
Tryckvågen måste ha gått över vattnet och hem till oss eftersom Lotta bor mycket närmare än oss, och hon inte hörde något.
Blir det någon promenad i morgon? Jag gör en lista så får vi se om några fler kan. Jag måste gå förbi Pinocchio och hämta eventuella kläder som inte blivit sålda, och pengar för de kläder som blivit sålda
Förra tisdagen pratade vi om att byta mötesplats eftersom nästan ingen bor uppe vid kyrkan. (Amanda promenerar ju inte längre på tisdagar.) Några av oss kommer ju med buss och då känns det onödigt att ta sig upp till kyrkan och sedan tillbaka igen om man ska promenera åt det hållet. Föreslår att nya mötesplatsen är utanför biblioteket. Det är ju lite mera centralt. För biblioteket ligger väl i det runda huset bredvid Kommunhuset väl?
---------------------------
Promenadlista
Tisdagen den 28 november kl 11:00
Vi träffas utanför biblioteket
Kommer:
Singhis
Promenadlista
Vi träffas utanför biblioteket
Kommer:
Singhis
Fick SMS från Pannkakan som skrev att hon förmodligen kommer i morgon.
Promenadlista
Vi träffas utanför biblioteket (Runda huset)
Kommer:
Singhis
Amanda
Charlott29
Pannkakan06