Inlägg från: Charlott29 |Visa alla inlägg
  • Charlott29

Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2

Singhis:
    Hmm.. man kan nog komma i jeans och tröja tror jag. Du kan ju ta en röd tröja

• Charlott29

Sångstunden är 10 och lunchen dukas fram 10:30-11.

• Charlott29

Du måste anmäla dig til julbordet på öf i gustavsberg. Vet dock inte om man kan ta med sig svärmor...

• Charlott29

Är oförskämt utvilad idag också. Vincent somnade i och för sig inte förrän 21 igår och vaknade 05:17 och ville börja krypa och ha sig när jag hade tagit över honom till vår säng. Så det var bara att gå upp, vi myste lite i soffan och vips, hade  han somnat om!! Lade ner honom i sängen och han sov till 06:45!! Ingen hade hört T:s väckarklocka, inte T heller så han fick lite bråttom

Idag är det Lussefika i Enskede som gäller. Dessförinnan en sväng förbi Globen och kika efter julklappar!

• Charlott29

Singhis: Stackars dig! Du får se till att komma i säng tidigt i kväll och sedan får Johan ta Engla om hon vaknar i natt! T tar Vincent varannan natt så jag får sova, och sedan tar vi sovmorgon varannan dag på helgen. Det funkar faktiskt bra och då har man tanken i huvudet "imorgon, imorgon är det min tur att sova hela natten".
    Angående julklapp så kan jag dessvärre inte hjälpa dig, har samma problem till Tommy. Han önskar sig aldrig någonting. Men jag ska köpa ett par snygga (och coola!) manchettknappar till min bror. Johan är väl också kostymnisse? Det finns ju så många urtrista manchettknappa, jag ska köpa ett par SNYGGA!

• Charlott29

Haha där ser man hur fel man kan ha, har sett Johan som en kostymnisse hela tiden :-d
    Du har berättat att han är på kundbesök och möten och sånt :-d
    Det var ju lite kul...

• Charlott29

Hej hej.
    Vincent sov mellan 20-05 inatt i ett brakande så jag är nöjd. Dessutom var det min "sovmorgon" så jag kunde sova till 06:15 men Vincent var så missnöjd på morgonen så jag kunde ändå inte somna om.

Vi har köpt ett sällskapsspel till T:s syster med sambo i julklapp. "Värsta språket". Verkade kul! Men det där Stockholmsspelet måste man ju nästan införskaffa! Jag tycker det är superkul att spela sällskapsspel men min sambo är en sååå dålig förlorare

Tror aldrig T har varit inne och läst i denna tråden, eller jag vet att han inte varit det men jag kan ändå skriva att jag inte köpt någonting till honom ännu, och har ingen aning om vad jag ska köpa heller

• Charlott29

Vi kommer gå dit till sångstunden kl 10. Det är väl sångstund idag?
    Den får man ju inte missa
    Hoppas på att Vincent somnar om någon halvtimma, så han inte ska hålla sig vaken till dess vi går, då är det kört...

Ses sen!

• Charlott29

Singhis:
    Och hon somnade utan problem? Oj... impad!
    Om Vincent inte är trött går det inte att lägga honom överhuvudtaget... men han vaknade vid 6 idag så jag hoppas han blir lite slumrig till 8

• Charlott29

Vincent vaknade 04:45 och vi gick upp i 30 minuter och lekte oss trötta, sedan sov vi på soffan i 45 minuter Hua vilka nätter, man hade ju aldrig trott att man skulle palla för ett par år sedan...

Svar på tråden Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2