Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2
Lotta,
Hittade du något på Lindex?
Lotta,
Hittade du något på Lindex?
Jag vill ha randiga multifärgade halksockor men jag har bara sett enfärgade hittills. Fattar inte varför inte alla strumpor för barn mellan 9-12 månader har halkskydd?!
Japp, det var väl väntat att Markus skulle vinna. Han har ju faktiskt varit i en klass för sig redan från första början! Men egentligen spelar det ju ingen roll vem som kommer etta eller tvåa, båda kommer ju få göra en platta och turnera. Se bara på Daniel och Darin samt Agnes och Sebastian.
Morrn morrn!
Var beredd på en jobbig natt eftersom Engla sov väldigt dåligt på dagen i går. Om hon sover dåligt på dagen brukar hon sova dåligt på natten oxå. Men hon sov mellan 19:00-06:10 utan att säga ett pip på hela natten! Jag lade mig inte förrän vid 23:30 men jag känner mig pigg eftersom jag fått 6 timmars sammanhängande sömn. Jag vaknade nämligen vid 05:30 och undrade varför inte Engla vaknat ännu. Kunde inte somna om utan låg och väntade på att hon skulle vakna.
Hubba bubba,
Har du lust att kolla upp exakt tid för jullunchen? Är den redan vid 11 blir det knepigt att få ihop det eftersom Engla brukar sova vid 11:30.
Det är ju klart att inte försäkringsbolaget vet om att vi har fixat till vagnen. Men eftersom de inte har begärt att vi ska lämna in vagnen kan ju vi göra vad vi vill med den. Vagnen var ju inte direkt så trasig som vi sa till försäkringsbolaget heller. Styret var lite snett, vilket vi har fixat till. Samma sak med sufletten. Så nu är vagnen i samma skick som innan olyckan.
Det är julmarknad i Siggesta gård både den 9 och 10 december. Vi ska dit med några kompisar.
Torsdagen den 7 december passar mig bra att åka till Barnadiset. Jag har plats för en vuxen + 2 barn och ev en vagn till.
Jag köpte krypstrumpbyxorna på Underbarabarnmässsan, fast jag köpte de med halkskydd endast under fötterna. Eftersom Engla inte är någon kryptjej kommer hon förmodligen gå direkt.
Här har det oxå sovits kasst i natt. Vaknade av att Engla gallskrek kl 23:00. Hon lugnade ner sig när vi tog upp henne. Hon måste ha drömt något väldigt otäckt. Men sen blev hon ledsen igen när jag hade lagt ner henne och lämnat rummet, så hon fick sova hos oss inatt och hon har drömt mer under natten men utan att vakna. Så jag har knappt sovit en blund. Kan inte sova när Engla ligger i vår säng. Hon sov till 6, då gick J upp med henne. Sen sov hon mellan 8-9:40.
I dag är det babysim för hela slanten.
Lotta,
Hoppas ni hittar alla klappar i dag om ni har så tajt schema kommande vecka.
Man kanske ska köpa på sig lite halksockor då om de ska sluta sälja dem. Knäppt!!!