Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2
Kikar in en sväng från jobbet
Började jobba i går och det var roligt att komma tillbaka, alla hälsade mig välkommen och frågade massor om barnen.
Kommer jobba ons - fre varje vecka och vara hemma med V mån - tis (Maken är hemma när jag jobbar och jag är hemma när han jobbar).
En jätte bra uppdelning som maken och jag har kört med de andra 2 barnen också.
V hade varit med Maken till jobbet igår då han hade ett sedan länge inbokat möte men det hade gått bra, V hade krypit/gått runt och pillat på det mesta
Någon "checklista" med mattider och sånt har jag inte skrivit och skulle heller aldrig göra det.
Maken är vet när V ska äta/sova (han är ju hemma på helgerna och ger V mat och lägger honom när han ska sova). Dessutom så märker man ju när de börjar bli hungriga eller trötta.
Jag tror dessutom att Maken skulle ta illa upp om jag la fram en lista på hur han ska sköta sitt eget barn.
I tisdags var det dags för 10-mån kontroll.
V väger nu 10590 g och slog ihop klossar, visade att han kunde göra piceppgreppet och visade dessutom att han kan stå själv på golvet utan att hålla i sig och att han går ut med möbler samt tar några steg utan att hålla i sig
Tänk vad stora våra barn börjar bli!