• Amanda

Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2

Hjärtevännen:
    Smart, en svart vagn med gula tillbehör.
    Då blir maken jätte glad (trogen gnagare med 3 minignagisar
    ) Han har ju sedan länge gett upp ang mina vagnaffärer så han himlar mest med ögonen

• Amanda

Idag har V börjat gå själv!!!
    Jätte kul!
    Förstod att det varit på gång då han har gått ut med möblerna ett tag och bara hållt i med en hand

Har varit på Sachsska med dottern hela dagen, kom dit vid 9 och åkte därifrån vid 15-tiden.
    Mycket barn, många svåra akutfall och dottern fick göra många testar (stick-i-fingret, lungröntgen mm), därav den långa väntetiden.
    Lunginflammation även på henne så vi fick penicillin som hon ska äta i 10 dagar.

• Amanda

Åh vad gott med semla!!
    Särskilt Dellans Vaniljsemlor... slurp....
    (gillar inte mandelmassa)

V har inte ammat på några dygn så snart kan jag också äta mjölkprodukter igen
    Tänkte bara vänta några veckor och se så att det håller i sig så att han inte vill börja amma igen och jag då har börjat äta mjölkprodukter.

Jag, min bästis Milla, min mamma och min syster ska förresten åka till Ullared!
    Vi åker ner på förmiddagen ena dagen och åker sedan hem på eftermiddagen andra dagen (vi sover på Ullareds hotell).
    Så då blir det MYCKET shopping!

• Amanda

Här hemma har det varit som vanligt under natten; barnen somnade vid 20-tiden och har precis vaknat så de sov lite längre i morse.
    Jätte skönt.

Igår var V hos frissan för första gången.
    Det blev jätte fint och han ser äldre ut på en gång.
    Han var jätte duktig och satt stilla och tittade när frisören klippte

• Amanda

V dricker inte välling utan han äter gröt i stället.
    Det funkar jätte bra för oss och han sover hela natten

• Amanda

Singhis:
    Va bra att det funkar när hon sover mindre på dagarna.
    Hoppas det håller i sig!

• Amanda

Här sitter jag på jobbet och äter macka och dricker te i lugn och ro
    Vaknade i morse av att maken och barnen kom och sjöng för mig (fyller 25 år i dag Fyller alltid 25 numera... )
    Fick en ny mobil, Sony Ericson W810i, så att jag kan lyssna på musik och radio till/från jobbet.
    Har tidigare haft min Ipod men då hör jag inte när telefonen ringer.

Var i går på Lindex och shoppade till barnen, ½-reapriset så det blev billigt

• Amanda

Tack för alla grattis!!!
    Som sagt fyller jag ju 25 år.
    Så de måste nog ha skrivit fel i mitt körkort för där står det att jag är född 1974 och det skulle ju betyda att jag fyller 33 år men det stämmer ju inte....

Nu har jag precis sålt min älskade syskon UJ
    Den har bara stått i garaget den senaste tiden och aldrig använts så det var lika bra att sälja den.
    Fick 5500 kr för en -04 utan tillbehör förrutom regnskyddet.
    Köpt i England (kvittot kvar) och den var i mycket fint skick.

De som köpte vagnen köpte även babyskyddet till bilen och en babysitter

Så nu har jag pengar till min Ullared-resa den 13 - 14 mars

Nu har jag bara en ärtgrön singel UJ -06 kvar men den ska jag absolut inte sälja!
    Att bara ha 1 vagn känns jätte konstigt, så här få vagnar har jag nog aldrig haft

Svar på tråden Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2