Inlägg från: Hjärtevännen |Visa alla inlägg
  • Hjärtevännen

Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2

Här är man uppe med tuppen... Victor har vaknat och gråtit ett tiotal gånger i nattLedsen
    Jag är sååå fruktansvärt trött. Han fick sova i våran säng så jag har sovit längst ut på kanten. Första gången han vaknade var kl 22 han somnade om runt 23,30... sen vaknade han kl 2, helt otröstlig... fram till kl 5 har han vaknat flera gånger och gråtit ??!!! Jag vet inte vad som är fel! Han har inte feber....
    Nu sitter han och leker på golvet och är på bra humör!

Jag vet inte om jag följer med idag... Har som sagt var inte sovit så mycket i natt. Jag avvaktar och ser hur vi mår.

-----------------------------
    Promenadlista till babycaféet i Mölnvik
    Tisdagen den 14 november kl 11:00
    Vi träffas vid anslagstavlan vid kyrkan
    Kommer:
    Singhis (möter upp vid busshållsplatsen i Gbg)
    pannkakan 06
    Charlott29 (ej vid ösregn)
    Dronken
    Hjärtevännen (Eventuellt)
    chrizzy
    Lycklig mamma till Victor född 10/4 2006
  • Hjärtevännen

Singhis:
    Vad skönt att Enga sover lite längre nu på morgonen!!

• Hjärtevännen
    Carina75 skrev 2006-11-14 07:06:38 följande:
    Hjärtevännen, låter ju jättejobbigt. Kan det vara tänder på g hos Vicke? Eller kanske en fas han behöver ta sig igenom? Hoppas ni kan sova ut nu på morgonen så att ni orkar följa med till babycaféet.
    Ja, det kan ju vara tänder. Tog tempen på honom för en stund sen, han hade 37,8 så det är väl lite feber? I natt när han vaknade och grät så ville han inte ha nappen på en gång. Det kan ju vara så att han har ont i munnen...
    Jag la honom i vagnen nyss, han somnade på en minut tror jag , stackarn var sååå trött... Nu ska jag sova på soffan en stund.
    Hoppas vi ses sen!!
  • Hjärtevännen
    Hjärtevännen skrev 2006-11-14 07:00:42 följande:
    Singhis:Vad skönt att Enga sover lite längre nu på morgonen!! Lycklig mamma till Victor född 10/4 2006
    ENGLA ska det stå... Skyller på att jag är trött idag
  • Hjärtevännen
    Både jag och Vicke är piggare... Vi följer nog med, men tar bilen Flört

Promenadlista till babycaféet i Mölnvik
    Tisdagen den 14 november kl 11:00
    Vi träffas vid anslagstavlan vid kyrkan
    Kommer:
    Singhis (möter upp på babycaféet kl 11:30)
    pannkakan 06
    Charlott29 (åker bil med Hjärtevännen)
    Hjärtevännen (åker bil dit)
    chrizzy
    Carina75 (möter upp vid babycaféet kl 12 ca)
  • Hjärtevännen
    Kärleksdronken skrev 2006-11-14 21:31:37 följande:
    Hade ni det trevligt på promenaden idag? Själv känner jag mig helt utsjasad efter en dag med båda kidsen hemma, jag beundrar alla som inte har barn på dagis när de har bebisar hemma Ejla kändes väldigt frisk idag så hon hade kanske kunnat gå till dagis iallafall... Men vi har haft kul idag, hållt på med lera, dansat, hoppat i soffan, jagats av en krypande Malte, trätt pärlor - pust - och allt görs i 5-minutersintervaller innan det är dags för nästa aktivitet....Underbart men utmattande
    Låter som du hade en rolig dag Skrattande med många aktiviteter....

Det blev inte direkt någon promenad... Själv åkte jag bil dit... Andra hoppade av bussen i Mölnvik... Men jag måste säga att Babycafét var väldigt mysigt!!! Victor satt i bollhavet en stund. Han tittade lite förvånat på alla bollarna, hihi... Sen sov han nästan hela tiden vi var där så jag kunde slappna av och dricka kaffe latte

Kul sen när du öppnar butiken . Då ska vi trycka nya tröjor

Vad duktig Malte är som kryper!
  • Hjärtevännen

Godmorgon!!! Har en lite förkyld kille här hemma. Kl 04,15 väckte han mig... Stackarn var helt täppt i näsan . Nu har han fått näsdroppar och är på gott humör... Gissa om jag är trött....puh, måste nog ta en tupplur på soffan sen när han ska sova igen...

Ha det bra!!!

• Hjärtevännen

Angående mat och Coop... Vi har väntat på Banangröten i en vecka.. Samma var det förut med ersättningen Nan 2... Tog evgiheter innan det kom in nytt!!
    Gillar ICA  i Mölnvik , men oftast blir det Coop eftersom vi har Medmera kort! Kanske dags att byta till ICA......hmmmm

• Hjärtevännen

Man kan ju passa på när man besöker Babycafét

• Hjärtevännen
    Amanda skrev 2006-11-16 09:48:04 följande:
    Jag har både Ica-kort och Medmera-kort.Ica-kortet är gratis (har ingen kredit kopplat till mitt) utan drar det bara för att samla poäng och få hem "medlemscheckar" som man sedan kan handla för (samma som på Coop).
    Då skulle man ju kunna ha både och.... Skrattande

Carina75: Är det sant!!! VAr inte maten uppackad! Då står säkert min gröt på lagret Flört... ska till Coop när sambon kommer hem. Då ska jag nog fråga om det inte står på hyllan!
Svar på tråden Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2