Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2
Dronken: Men Molo då? Det är min favorit just nu tror jag. Kommer du att sälja det i din butik? Annars tycker jag också mycket om Ej Sikke Lej och Ida t.
Dronken: Men Molo då? Det är min favorit just nu tror jag. Kommer du att sälja det i din butik? Annars tycker jag också mycket om Ej Sikke Lej och Ida t.
Måste bara få skriva av mig lite. Är så himla glad och utvilad idag. I natt fick jag sova hela natten för första gången sedan Nathalie föddes för nästan 7 månader sedan. Vi har kört Anna Wahlgrens metod "sova hela natten" och tro det eller ej men det verkar funka! Efter en hel del slit med mat och sovtider, ramsor osv så blev det en natt utan amning och nappinstoppning. Så himla skönt!
Någon som för övrigt ska på julpyssel i kyrkan imorgon kväll? Precis som för jullunchen är det i kyrkans samlingslokaler och det är mellan 18-21 (utan barn). Även för detta måste man anmäla sig innan. Lista finns utanför babycaféet för er som varit där tidigare.
Singhis, jag tror jullunchen är gratis. Tyckte mig höra det på babycaféet förra veckan. Såg inte heller några uppgifter om pris på anmälningslistan.
Hur har det varit tidigare år Hubba Bubba?
Singhis, jag ska dit på julpyssel ikväll. Då kan jag kolla vad som gäller, om det verkligen är gratis, tid osv.
God morgon!
Nathalie sov hela natten igen - tredje natten i rad. Det är verkligen helt underbart!
Singhis,
Nu har jag anmält dig och Engla till jullunchen den 14/12. Det är gratis och det enda dom vill är att ni är medlemmar i svenska kyrkan. Man kommer att duka upp jullunchen mellan 10.30-11.00. Efter ÖF:s sångstund på torsdagen. Önskar att jag hade möjlighet att gå också men är tyvärr upptagen just den dagen.
Singhis,
Vet inte riktigt när sången börjar men det borde ju vara vid 10. ÖF börjar ju 9 och om det är som babycaféet är det ju lek ett tag innan sången.
Charlott29,
Jepp, antagligen blir dom sjusovare i tonåren. Vet att jag inte hade några större problem att sova till 12 på dan när jag var yngre. Det var tider det!
Men promenadvänner,
Inte ska ni väl behöva bli osams pga promenadlistan!
Det borde väl funka hur bra som helst om den som känner för det startar en lista? Om det sedan är någon som inte vet hur man gör kan man väl fråga "veteranerna" i tråden.
Hjärtevännen, nu fick även jag lite ångest. Börjar jobba 11 januari men bara 50 % tack ock lov.
Men först är det jul!
. Tänker inte tänka en tanke till på jobbet förens efter mellandagarna.
Chrizzy,
Jag var på julpyssel i kyrkans lokaler i går och då gick det att anmäla sig till jullunchen fortfarande. Men du måste nog åka dit och skriva upp dig. Tror inte man kan göra det via nätet.