Inlägg från: Hjärtevännen |Visa alla inlägg
  • Hjärtevännen

Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2

Nicole: Gröten var på plats idag SkrattandeSkrattande

Lycklig mamma till Victor född 10/4 2006
  • Hjärtevännen

Singhis:
    Jag har visat Lotta vart ni svänger ner till Hasseludden... (jag är ju gammal OrmingeboFlört...)

Hoppas ni får det supermysigt!!Skrattande. Jag följer gärna med nästa gång (om det blir någon).

• Hjärtevännen
    monkan10 skrev 2006-11-19 11:42:29 följande:
    Hej alla! Måste berätta.. Inatt sov Alicia hela natten, från 23.00 till 08.00 vaknade några gånger men fick nappen soch sen somnade hon om!! Vilken känsla Jag vaknade flera gånger o kollade att hon hade det bra. får väl se hur det blir i natt, håll tummarna för mig!!
    Hej! Vad skönt för dig. Hoppas att det håller i sig... Rutinerna byts ju stup i kvarten. Victor har sovit jättebra fram tills för några veckor sen.. Kl 5 vaknar han och vill gå upp, puhFlört!!!

Singhis:
    Åh nej vilken otur du har... Du som såg fram åt att få vila ut!!!!!!! Uscha! Eftersom ni inte åt samma förrätt så kan det ju varit något med den. Hoppas du mår bättre snart!!
  • Hjärtevännen

Hej hej. Jag var på Babycafét idag.... Det var ca 8-9 mammor där och ingen hade tagit av sig skorna......Hmmm... Dom borde sätta upp någon skylt eller ha en skogräns så alla ser.

Victor satt i bollhavet en stund, han trivdes bra där

Jag ska till ÖF i morgon förmiddag... Sångstund kl 10

Världens sötaste Victor född 10/4 2006
  • Hjärtevännen

Jag har lite dålig koll på märken och sånt. Men alla kläderna såg ju jättefina ut!!! Jag måste nog bli bättre på sånt Skrattande

• Hjärtevännen

Amanda:
    Din röda "nya" vagn är ju jättefin.... Men måste hålla med om att grönt är sååå snyggt!!Skrattande Ska spana in bilden sen...

Hur lyckas du övertala din make? Jag skulle aldrig få byta vagn så ofta...

• Hjärtevännen

Singhis: GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!! Du fyller väl 22? Jag blir nämligen 22 år varje år....Flört

Härligt att du kan shoppa loss lite idag !!

• Hjärtevännen
    Amanda skrev 2006-11-30 09:49:48 följande:
    Nu finns det bild i mitt galleri på min nya gröna UJ
    Wow, snygg!!!!
  • Hjärtevännen
    Ninis skrev 2006-12-01 07:51:53 följande:
    I morgon ska vi äta julbord på Siggesta gård. Känns lite skumt med julbord när det inte är någon julstämning utomhus direkt. * Stolt mamma till Engla född 7 mars 2006 *
    Har hört att det är bra där. Mina svärisar brukar äta julbord där....
    Synd att snön lyser med sin frånvaro.....
  • Hjärtevännen

Jag och Victor följer gärna med... Har bil och plats för en till... Måste ha någon som visar vägen bara...hehe... Har lite dåligt lokalsinne...

Svar på tråden Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2