Inlägg från: Charlott29 |Visa alla inlägg
  • Charlott29

Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2

Jäkligt tråkigt att vara hemma en hel dag också ju...

• Charlott29

Nu när ljuset har börjat komma ser det inte sååå dystert ut... ser till och med ut som det har slutat regna, men det ska man väl inte ha för stora tankar om att just det håller i sig.

• Charlott29
    Skrattar åt mina egna inlägg. Alltså , jag tycker verkligen så illa om regn som det verkar. Hatar att vara ute när det regnar
  • Charlott29

Haha ja jag har insett att min son kommer bli hiskeligt gnällig om vi inte gör något på hela dagen. Han är inte van vid det och de få gånger det hänt så har han varit skittrött på mig på eftermiddagen.
    Japp, jag hänger på!
    Tar nog bussen dock och fuskar lite

Dronken:
    Jag vet att det bara finns dåliga kläder, men det är hela grejen liksom, att bara vara ute när det är fuktigt och jäkligt... och kallt och blåser... uscha!
    MEN jag har i vart fall kommit på att jag ska inhandla sådana däringa skidbyxor+jacka som man kan röra sig i och som andas. Man kan ju inte vara hemma hela vintern för att det är minusgrader som sagt... det finns inget dåligt väder...

Ses i mölnvik!!

• Charlott29

-----------------------------
    Promenadlista till babycaféet i Mölnvik
    Tisdagen den 14 november kl 11:00
    Vi träffas vid anslagstavlan vid kyrkan
    -----------------------------
    Kommer:
    Singhis (möter upp på babycaféet kl 11:30)
    pannkakan 06
    Charlott29 (tar bussen)
    Hjärtevännen (Eventuellt)
    chrizzy

• Charlott29

Singhis:
    Japp, Helena har betalat in! Träffade henne igår, allt är grönt! Hon ser också fram emot det grymt mycket, nu kan man ju börja räkna ner

• Charlott29

Jag är på Babycaféet vid 11:30

• Charlott29

Guccipei:
    Babycafét var ett vanligt kafé med lite leksaker/bollhav för bebisarna. Barnvänligt med skötbord, barnstolar, micros, barnvagnsparkering...
    Jag hann faktiskt dricka min latte ifred medan sonen satt i bollhavet

• Charlott29

Vincent somnade 19:30 igår och vaknade och grät ett par gånger inatt. Konstigt för det brukar han aldrig göra men han kanske drömde eller något.
    Vad mer konstigt var att han sov till klockan 06:45!! Då hade jag varit uppe sedan kl 06 och duschat och fixat. Blev nervös över att han sov så länge och kollade så han andades och sedan tänkte jag att han kanske var sjuk så då kände jag på pannan på honom och vips då vaknade han (såklart!).
    Hmm... aldrig är man nöjd... inte när de vaknar tidigt och inte när de sover länge.

• Charlott29

Pannkakan06: Jag TROR att jag har en brio kombi men är inte säker

Svar på tråden Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2