• Amanda

Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2

Singhis:
    Ja det var riktiga fynd jag gjorde

Hade Tallås-loppisen mycket mössor?
    Är det de som hon stickar själv?
    Skulle nog behöva några mössor till mig själv.

• Amanda

De har inga speciella öppettider eller hur?
    Man går bara förbi eller hur är det?
    När ska Ni dit nästa gång?

• Amanda

Singhis:
    Ja just det, jag har glömt fråga dig vad läkaren rekomenderade för nässpray när man fortfarande är täppt i nästan efter förkylning och man har "missbrukat" nezeril alldeles för länge?
    Var det någon kortisonspray?

• Amanda

Min man får inte heller någon farsdags present.
    Jag fick ingen morsdags present med motiveringen "Du är ju inte min mamma"....

Men till min pappa har jag köpt en almanacka (han får det varje år till farsdag så det har blivit tradition )

• Amanda

Alla barnen brukar vakna vid 7-tiden så jag är oftast vaken.
    Skillnaden är att det nu är helg och jag kan i lugn och ro sitta här medan barnen tittar på Nickelodeon.
    På vardagarna vid den här tiden så håller jag på och sätter på barnen kläder och ger dem frukost för att sedan åka till dagis.

• Amanda

Dronken:
    Precis, han är ju ett ombud för barnen.
    De är ju alldeles för små för att själva fixa något (fast jag skulle bli lika glad för en teckning förstås )

• Amanda

Jag ska åka och träna på Mamma/barn-gympa i morgon så jag kommer inte på promenaden.

Det finns en vuxenplats och en barnplats kvar i bilen för den som vill följa med

• Amanda

pannkakan:
    Hihihi ja gör det du.
    Men gympan är bara ca 40 min (beroende på hur glada barnen är) så jag blir inte borta allt för länge.

• Amanda

Nu har vi äntligen köpt ny bil!

Det blev en Chrysler Grand Voyager, en -03 med div innehåll (bla DVD så barnen är helt galna ).

Ska hämta den senare i veckan

Följer inte med i dag då jag ska åka och träna i stället.
    Beach 2007....

Svar på tråden Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2