Inlägg från: Charlott29 |Visa alla inlägg
  • Charlott29

Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2

Jaha, ser ut som det inte blir någon promenad för oss...
    Trodde att Vincent var ok från sin förkylning men i natt har han härjat med oss igen. Har varit vakna i 2-timmarspass och vankat av och an med Vincent. Idag på morgonen var han i och för sig hyfsat pigg men ville inte dricka upp sin välling som han brukar och nu sover han... hmmm... jag hoppas jag kommer men om status inte blir bättre än vad det är nu så bör vi nog stanna hemma.
    Jag hör av mig OM jag kommer men jag tar bort mitt namn från listan så länge, så det inte blir något missförstånd och ni står och väntar på mig....

• Charlott29

Också var det listan ja....

Promenadlista
    Tisdagen den 28 november kl 11:00
    Vi träffas utanför biblioteket (Runda huset)
    ---------------------------
    Kommer:
    Singhis
    Amanda
    Pannkakan06
    chrizzy
    Monkan10
    Dronken

• Charlott29

Ingen rapport från promenaden igår?

Jag har sovit till kl halv 8 idag! Är fortfarande helt chockad. Vincent var vaken mellan 05-06 med sin pappa och sedan vart han trött lagom till jag skulle gå upp, och då sov jag också vidare. Vi vaknade halv åtta och gick upp kl 8!

Men Oj vilket trist väder, hoppas bara inte att det börjar regna...

• Charlott29

Dronken:
    Jag trodde jag var shopaholic men när du rabblar de där märkena inser jag att jag har NOLL KOLL! Nu är jag nästan deprimenrad!
    Är det till butiken?? Spännande!

• Charlott29

Dronken:
    Är gärna smakråd! Jag är ju en av de som ska shoppa upp barnbidraget hos dig sedan
    Finns det inga hemsidor man kan kika på?

• Charlott29

Dronken:
    Ej sikke lej och Moon kidds wear är mina favoriter.

När jag såg kollektionerna kände jag faktiskt igen dem! (Puh!)

Som present tycker jag absolut att alla funkar. Men danska märken är ju roligt att få då det inte är lika lätt att få tag på dem i sverige?

I vart fall inte om man bor i stockholmsområdet och inte kan åka lätt över till köpenhavn.

Jag bodde ju i LUnd när jag pluggade. Oj vad vi shoppade i Köpenhavn!! Det saknar jag, de är faktiskt före oss...

• Charlott29

Amanda:
    Jösses Amalia - Du köpte ju nyss en ny???

• Charlott29

Jaha, här är en tjej som fick vad hon förtjänade när jag skröt om att jag sov till halv åtta igår. Vincent kompenserade det med att vakna 04:30 (!?) i morse och bestämde sig då för att stiga upp, för att somna om mellan 6-7... helt otroligt!

• Charlott29

singhis
    graatis på födelsedagen!!!!

• Charlott29

Vincent har också haft några riktigt gnälliga dagar, både vid läggdags, på natten och sent på eftermiddagen när han börjar bli trött. Väldigt klängig och mammig. Trodde också på öronen i helgen men det han reagerade inte heller när man tryckte och efter en alvedon vart det bra. Febern har gått ner också. Tror också det är tänder på G, men Vincent har ju precis fått sin andra tand, så det är säkert något på gång i överkäken...

Svar på tråden Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2