Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2
Vi går i samma grupp som Chrizzy och Max. Engla tycker Basic 2 är roligare än Basic 1. Det är olika dyk på 1an och 2an och 2ans dyk passar Engla bättre.
Vi går i samma grupp som Chrizzy och Max. Engla tycker Basic 2 är roligare än Basic 1. Det är olika dyk på 1an och 2an och 2ans dyk passar Engla bättre.
Amanda,
Trodde inte du brukade vara uppe så här tidigt. Både i går och i dag har du varit inloggad tidigt. Har Viggo börjat vakna tidigare? Eller när vaknar han?
Engla har börjat sova bättre och bättre på nätterna. Hon har sovit utan att vakna fram till kl 05:00. Hon sover hela nätter varannan natt ungefär så det ser ju ljust ut. Maken gick upp med Engla men jag låg och vred och vände tills för en kvart sedan utan att kunna somna om, så jag gick upp. Känner mig rätt pigg eftersom jag fått 6 timmars sammanhängande sömn.
Lotta,
Hur gjorde ni för att få Vincent att sova ända till 06:40??? Var han uppe sent i går?
Trist att julgrejerna var slut.
Aha! Vi har börjat lägga Engla kl 19:30 i stället för 19:00. Har gjort det tre dagar i rad nu. Två av dagarna vaknade hon 5 och en av dagarna 05:30. Vi fortsätter ett tag till så får vi se om hon börjar sova till 05:30 eller helst kl 06:00!
Innan man fick barn brukade jag vakna vid 8:30-9:00. Kommer inte ens ihåg hur det kändes att få sova så länge!
Dronken,
Men oj vad maken din sover! Är han sjuk eller?
Vi var väl flera som inte fick morsdagpresent. Jag, Amanda, Hjärtevännen . . . . .
Engla sov mellan 08:00-10:15 så jag har oxå sovit lite till ![]()
Nyss hemkommen från babysimmet. Engla tyckte verkligen det var jätteskoj i dag. Bebbarna fick lära sig att sitta på kanten och dyka i och simma tillbaka till kanten igen med hjälp av en vuxen.
Nu väntar jag på att farsdagmiddagen ska bli klar. Det står en potatisgratäng i ugnen och till det ska vi grilla (utegrillen) biff och paprika och sedan toppa med massa vitlökssmör och rödvin. Mums!
Engla fick köttbullar med grönsaker till lunch i dag och det var inte populärt. Fick slänga mer än halva burken. Köttfärssås gillar hon inte heller. Konstig bebis, alla barn brukar ju gilla sån mat.