Inlägg från: Hjärtevännen |Visa alla inlägg
  • Hjärtevännen

Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2

Jag ska köpa en ny parfym till min sambo... har upptäckt att hans är slut och han lär ju inte köpa en ny själv

Världens sötaste Victor född 10/4 2006
  • Hjärtevännen

Min sambo skulle aldrig gå in och läsa här på FL... haha.. fast han borde ju vara lite nyfiken eftersom jag "hänger" här jämt . Han är bara så imponerad av hur länge jag kan sitta i sträck och surfa, haha... Man måste ju passa på när Vicke sover...

Stockholmsspelet verkar skoj

• Hjärtevännen
    Ninis skrev 2006-12-14 07:37:42 följande:
    Är sångstunden där uppe eller en trappa ner? När jag var på sångstund där var den en trappa ner. * Stolt mamma till Engla född 7 mars 2006 *
    sången är uppe...

Jag och Victor går dit till kl 10!!
  • Hjärtevännen
    Charlott29 skrev 2006-12-14 07:48:38 följande:
    Vincent vaknade 04:45 och vi gick upp i 30 minuter och lekte oss trötta, sedan sov vi på soffan i 45 minuter Hua vilka nätter, man hade ju aldrig trott att man skulle palla för ett par år sedan...
    Tänk när/om nr 2 kommer... ojoj, då är det slut på all sömnFlört
  • Hjärtevännen

Ja, man får väl hoppas.....Flört

• Hjärtevännen

Japp, nr 2 får nog vänta ett tag

• Hjärtevännen

Jullunchen var trevlig, men vart var potatisen? Men man kan ju säga att vi körde med GI-metoden . Maten var helt ok, hann inte äta så mycket eftersom jag hade Victor i knät...
    När vi gick hem somnade han som en stock och sov i 1,5 timme... Nice... Sambon var hemma så jag passade på att åka till Coop helt själv och shoppa... Skönt!!!

• Hjärtevännen
    Ninis skrev 2006-12-14 14:40:29 följande:
    Hjärtevännen,Var din sambo bakis eller eftersom han inte kom iväg till jobbet? * Stolt mamma till Engla född 7 mars 2006 *
    Hmmm bakis så har han tappat rösten helt.... och ont i halsen.... hmmm... lite självförvållat skulle jag tro . Nu ligger han på soffan och tycker sååå synd om sig själv,haha... Jag tycker iaf inte synd om honom . Bra är att han ska vara hemma i morgon också....

Håller med om en sak: Janssons frestelse är ett måste på julbordet!!!
  • Hjärtevännen

Dronken:

Lycka till i morgon!!! Jag hoppas att vi hinner förbi en sväng

• Hjärtevännen
    Ninis skrev 2006-12-16 06:26:53 följande:
    Dessutom vill man ju inte vänta för länge för man blir ju inte yngre direkt * Stolt mamma till Engla född 7 mars 2006 *
    Men jag fyller 22 varje år Gör inte du det?
Svar på tråden Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2