• Ninis

Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2

Morrn morrn!

Engla sov till 05:15, stoppade in nappen och hon somnade om till 05:40. Allt som är längre än kl 5 är bra Sen var det en nappistoppning kl 02:30 oxå men jag vet inte om hon var vaken egentligen för hon blundade. Vi har lagt Engla kl 19:30 fyra kvällar i rad nu och nu sover hon ju liiite längre än 5 Får se om hon kanske börjar sova till 6 om man har tur.

* Stolt mamma till Engla född 7 mars 2006 *
  • Ninis

Gör en lista för i morgon. Antar att vi ska promenera från Gbg till babycaféet i Mölnvik eller?

-----------------------------
    Promenadlista till babycaféet i Mölnvik
    Tisdagen den 14 november kl 11:00
    Vi träffas vid anslagstavlan vid kyrkan
    Kommer:
    Singhis

• Ninis

Kommer:
    Singhis (möter upp vid busshållsplatsen i Gbg)
    pannkakan 06 (eventuellt!)

• Ninis

Morrn!

I dag sov Engla till 05:55! Det börjar ge resultat nu när vi lägger henne en halvtimme senare En nappistoppning kl 04:20.

Hjärtevännen,
    Usch, vilken jobbig natt!

Jag kollade nyss lokalvädret och det såg inte så lovande ut. De visade regn i hela Stockholm nu på morgonen. Men klockan 13 skulle det inte regna. Så frågan är ju om det kommer regna kl 11 . . . . . .

Jag avvaktar till kl 10:00. Om det regnar då så tar jag bussen direkt till Babycaféet, regnar det inte så promenerar jag med er andra.

• Ninis
    Hjärtevännen skrev 2006-11-14 07:13:04 följande:
    Hjärtevännen skrev 2006-11-14 07:00:42 följande: Singhis:Vad skönt att Enga sover lite längre nu på morgonen!! Lycklig mamma till Victor född 10/4 2006ENGLA ska det stå... Skyller på att jag är trött idag Lycklig mamma till Victor född 10/4 2006
    Jag märkte inte ens att det var felstavat så jag är nog lika trött jag Hoppas du får sova en stund nu.

Amanda,
    Kul med ny bil! Vi får vår nya bil på tisdag. Det är en helt ny Saab 9,5 som kommer ut på maknaden nu. Man kan tanka både bensin och etanol.
  • Ninis
    Charlott29 skrev 2006-11-14 07:41:51 följande:
    Vincent har vaknat till sin pappas väckarklocka kl 06:15 två dagar på raken! Helt otroligt, somnade kl 19:30 och vaknade kl 06:15 och inte ett knyst har jag hört från hans rum. Så jag är oförskämt pigg men vädret ser inte så lovande ut. Vägrar att pina mig igenom en promenad till Mölnvik i snålblåst och regn. Vi har ju trots allt 1 mil tur och retur till mölnvik. Men jag avvaktar lite och ser hur det artar sig...
    Du kan ju åka 474 om det regnar.
  • Ninis

Pannkakan,
    Vädret är inte så lovande. Här är det jätteblött och regnar. Så promenad i Gbg känns inte så lockande. Det är ju perfekt väder att besöka babycaféet i dag. Alla kan ju ta bussen dit så möts vi där vid 11:30.

Gbg är inte mitten för mig, snarare Mölnvik

• Ninis
    Dronken,
    Trist att Ejla är sjuk. Hoppas hon kryar på sig. Tar bort dig från listan då.

Kommer:
    Singhis (möter upp vid busshållsplatsen i Gbg)
    pannkakan 06
    Charlott29 (ej vid ösregn)
    Hjärtevännen (Eventuellt)
    chrizzy
  • Ninis

Det lutar nog åt att det blir bussen direkt till caféet för mig. Så vi syns där vid 11:30.

• Ninis
    Amanda skrev 2006-11-14 08:50:41 följande:
    Singhis:Va kul med sprillans ny bil!Har J skaffat en ny tjänstebil eller är det en bil till dig?Dronken:Hihi Ja visst är det coolt med DVD.Barnen kommer vilja titta på film i bilen på väg till dagis.Frågan är hur många minuter de hinner se.... Typ 2 min eller nått
    Hahaha, önskar det var en bil till mig så jag slapp passa bussarna  men det är Js nya tjänstebil.
Svar på tråden Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2