• FiLoFaX

Initialblödning/teckningsblödning

hej kaktusen, har du fått din nu? jag fick min igår kväll men väntar fortfarande på att något ska hända. blir ju galen!

• FiLoFaX

verkar som att det kan ta allt ifrån 1 dygn till någon vecka. suck! men jag vill höra ifrån andra hur det var för dem... men det verkar inte vara så många som är pigga på att svara idag.

• FiLoFaX

hej där, kikar in en snabbis innan jag ska väcka sambon. har haft värk hela natten nu och tagit två alvedon och det känns lite bättre. men värken är lixom konstant och inte några mellanrum så gissar att det är förvärkar innan det är på g. ska till bm sen, får se vad hon säger. lycka till mjukisen, hoppas att det är på gång idag. loggar in mig sen igen för o se om det hänt något.

• FiLoFaX

Vad snabbt det verkar ha gått från blödning till förlossning för de flesta...! Jag har haft två blödningar nu sedan i söndags kväll och inte har det hänt något ännu. Låg i natt och hade mensvärk men ingen värk som kom och gick som det ska göra med riktiga värkar. Känns som att det kommer att ta ett tag innan det sätter igång. Gråter men samtidigt får man väl vara glad ändå eftersom det är trots allt tre veckor kvar och den lill* är väl inte färdigbakad ännu helt enkelt. Flört

Svar på tråden Initialblödning/teckningsblödning