Initialblödning/teckningsblödning
Några timmar tror jag..
Jag klev upp på morgonen kl 6 och blödde då. Sen när jag hasade mej upp på riktigt vid 8 så började värkarna så smått...
Några timmar tror jag..
Jag klev upp på morgonen kl 6 och blödde då. Sen när jag hasade mej upp på riktigt vid 8 så började värkarna så smått...
Lilla Anna, min var slemmig och det kom bara en vända, sen kom det inget mera förän vi var på förlossningen.
Jag tror att om moderkakan lossnar så blöder man massor (har jag läst) Och det gör nog ont oxå..
Teckenblödningen är mera försiktig och "normal" Som en rejäj flytning var min och när jag torkat bort den så kom det inte så mycket mera.
Lycka till alla!!!
Jo... Min kom efter att slemmis börjat lossna. Tror det var ett ena mölj av blod och slempropp, hehe
Jamen, det är oxå en form av teckenblödning.. Och att slemmis lossnar lie då och då.. Jag fattade inte hur enorm den var, trodde att den kom var och varannan dag ett tag... Slutade lixom inte, bara kom mera
Snart!!!! Får du snusa bebis!
Jodå, här har du en som gått över tiden med alla 3 14 dagar med första och 7 dagar med de 2 sista...
Jag vet hur det känns, men tänk på att för var dag som går så är man ju närmre den dag de bara MÅSTE ut! De kan ju inte bo kvar där inne
Jo, för när jag väntade första så var jag sååååå säker på att det skulle komma en gris eller inget alls! Trodde ett bra tag, typ tills han låg på magen att det skulle bara komma en redig brakskit eller nåt
Det är till nästkommande barn som man riktigt fattar Fast det har du nog aldrig tänkt på
Är därför jag har 3... Det är ju såååå underbart att föda barn! (ja, jag är lite rubbad
)