Nu är jag sur, arg och besviken!
För en vecka sedan köpte jag en vännerbox på åhlens... hem och titta på den och avsnitt 8-12 fungerar inte.. skivan snurrar inte ens. Alla andra fungerade men inte just den sidan på skivan. Provade 2 andra dvd-apparater.. funkar inte.
Gick tillbaka till Åhlens idag och skulle byta den till en som fungerade.. men hade tyvärr slängt kvittot fast det var registrerat på mitt åhlenskort. Först tittar expediten på mig som om jag vore dum i huvet. sen kallar hon på en annan och hon säger att jag MÅSTE ha kvittot för jag kan ju ha köpt den varsomhelst.. o undrar varför jag skulle gå tillbaka till en affär där jag inte har köpt den.. det tjänar jag ju ingenting på.. vill ju inte ha pengarna tillbaka bara en ny skiva så jag kan se avsnitten jag har betalat för. Men icke. Hon vägrade hjälpa mig. Dem har ju boxen i sortimenten så dem hade ju itne förlorat någonting på de.. de e bara att dem reklamerar den. Får det verkligen gå till så här? jag hade förstått om jag hade velat ha pengarna tillbaka men så va de ju inte. Tänker iallafall aldrig handla där mer.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-07 14:38:30:
Jag ringde till warner kundservice som står på baksidan på filmerna.. dem tyckte Åhlens hade gjort helt fel, sa att jag skulle gå tillbaka och säg att jag hade pratat med dem. Ringde också chefen och han tyckte expediten hade gjort helt rätt! Men han skulle ändå leta fram mitt kvitto eftersom jag hade registerat det på åhlenskortet. Skulle komma tillbaka imorgon och då skulle uppgifterna finnas i kassan! Jag kan tilläga att jag fortfarande är arg. Chefen var inte ett dugg trevligare än expediten.