• Linns

Jag måste bara få berätta

att jag är gravid. Jag kan inte fatta att det är sant. Har inte vågat testa förrän i dag, trots att jag haft flera symtom som tyder på det. Efter flera års kämpande, med två IVF och FET plussade jag äntligen efter min första makesinsemination. Det som läkarna var minst optimistiskt till dessutom. Ingen kan vara lyckligare än mig, trodde inte det var möjligt.

• Svar på tråden Jag måste bara få berätta
  • Rosa blomman

Grattis vad roligt!!! Lycka till

• D e på G

Oj va härligt!!! Ett stort GRATTIS till er!!!

• tingeling79

jättestort grattis!!!!

• Linns

Tack för alla gulliga svar, det känns så bra att få berätta för någon, om en av de lyckligaste stunderna i livet.

• Harper

Ett jätte stort GRATTIS till er, vad underbart och roligt!
    Vilken vecka är du i?

• Mamma till Cleo och Abbe

jättestort grattis!!!

• Tid för barn 75

Hej Linns ocg ett stort grattis till er
    Är själv livrädd och ledsen inför vad som väntar mig och min sambo. Vi är bara i utredningsstadiet, men jag kan inte sluta tänka på att jag kanske inte är kapabel till att få barn. Har försökt i snart 2 år utan resultat och nu har jag gått ner mig totalt i besvikelsen. Ingenting känns meningsfullt. Sambon har ett prov inlämnat som vi inte kommer få svar på förrän om över 1 månad. Får jag fråga om du nånsin testat med äl stickor i början och om dessa gav något utslag? Skriv gärna i min gästbok ni som kan ge mig lite tröst

• årstid

åh vad roligt! vet hur du känner! grattis!

• Mammas gossar

Stort grattis till er

Älskar min son!
  • hugo2006

Ett jätte stort grattis!!!!

Svar på tråden Jag måste bara få berätta