• neo06

Djungelvrål och sura nappar

Jag har blivit helt tokig i Djungelvrål och sura nappar. Vet att jag inte äta för mkt lakrits men det är så gott just nu. Är det någon som vet vad man väntar för kön om man är sugen på BÅDE salt och surt?? Någon annan som är sugen på en viss typ av godis?

• Svar på tråden Djungelvrål och sura nappar
  • Dodis

Har för mig att det blir en pojke om man vill ha lakrits och en tjej om man vill ha surt så....
    ... ja det blir nog något av det...

• getingmidja

Jag har gillat surt hela tiden, har fått 2 pojkar och 1 tjej.

• tjocken

Jag har haft dille på salt och surt sen början av graviditeten, och jag väntar en tjej..

• tjocken

dille på choklad om man väntar en kille, har jag hört..

• tjocken

men, å andra sidan, så hade jag dille på salta nappar, förra graviditeten, och då var det en kille...
    Dock inget surt då...

• 4barnsMom

Jag har haft dille på salt vid alla tre barnen och det är ju båda könen

Stolt Mamma till Samuel 22/7-97 Elin 24/2-00 Elias 3/3 -06 Mina hjärtegull
  • neo06

Det här blir ju spännande !!! Jag kräks av choklad också....hm....man får väl vänta o se....fast det är kul att spekulera.

• Juli 06

Åt massor med sura och salta godisar o fick en tjej...

• ulrikasofie

Turkiskpappar godis åt jag , fick en flicka=)

• neo06

Det här var roligt att se...alltså fler än jag som äter både och

• Vombell

Djungelvrål som man stoppar in i en vanlig godisnapp (i hålet alltså) Oj vad gott!

• kultingen

Jag var helt sanslöst sugen på djungelvrål,,gud vad gott det va med salt å surt åxå,speciellt apelsinjuice,,jag vet inte några skrönor, men jag fick en liten flicka!

• tjocken

Dille på APELSINER oxså
    Har ju en tjej i magen!!!

• JennL

I början var jag helt såld på surt men i slutet var det mest choklad!! Åt minst 2 st 200g chokladkakor i veckan (+ lite annat ). Jag fick en tjej

• neo06

Verkar inte riktigt finnas något mönster att de flesta som väntar tjejer äter surt eller...? Själv äter jag massor av mandariner men vet ju inte än vem som ligger i magen

• Linndan

jag är galen i djungelvrål, lakrits över huvud taget - väntar en tös ;)

• Sissa83
    Jag har vatt sugen på det heeela graviditeten, speciellt Djungelvrål o allt möjligt sur godis. Väntar en flicka
  • Snuttan06

Surt var det här och vi fick en tjej.!

• zasata

lakris :)
    vad händer om man äter för mycket av detta goda..?

• Brean

När jag väntade min lilla gosse var jag såå sugen på allt som hade med saltlakrits att göra. Nu är jag i början av min andra graviditet och är sugen på äpplen, morötter..Vad tror ni att det är för liten gullis den här gången?

Svar på tråden Djungelvrål och sura nappar