Vem är starkast??
Har alltid funderat på detta
Hoppas nu att ni kan hjälpa mig med detta så att jag slipper ligga sömnlös om nätterna och fundera..
Tack på förhand!
Har alltid funderat på detta
Hoppas nu att ni kan hjälpa mig med detta så att jag slipper ligga sömnlös om nätterna och fundera..
Tack på förhand!
Magnus.....såklart, har ni inte sett hans överarmar
Pippi Långstrump så klart
Ok... Min teori!
Pippi - alltid stark.
Bamse - bara stark tack vare honungen.
Karl-Alfred - stark tack vare spenatens hjälp
Stålmannen - svag blir han i närheten av kryptonit
Spindelmannen - inte stark, kan bara ta sig överallt!
Hulken - bara stark då han blir arg.
Magnus Samuelsson - stor men stark. Han är nog ändå inte starkare än Pippi tror jag.
Så min slutsats är att Pippi är starkast! + att hon är tjej!
Buffy solklart. Hon skulle knäcka Pippi med en hand!
Tror STENHÅRT på hulken!!!!
Ok gäst, du har övertalat mig! Pippi är starkast!
Pippi lätt!
Alltid Buffy!
pippi......
helt klart stålmannen. han kan typ lyfta hela jordklotet
Typiskt kvinnor. Ni väljer Pippi Långstrump för hon är tjej. Men vem som helst vet att hon inte är starkast av dessa. I ett avsnitt lyfte hon upp sin häst och det såg ganska tungt ut. Jämför detta med Stålmannens eller Hulkens styrka. Hon har inte en suck.
Men eftersom alla utom en är en seriefigur så är valet enkelt. Magnus Samuelsson, världens starkaste man-titelvinnare 1998 är lätt den starkaste i startfältet.
Blueblood
tänk dig Magnus Samuelsson mot stålmannen. Tror han åker på stordäng! Eller.. jag är säker!
Tror inte Samuelsson har massa kryptonit. Vart skulle han gömma det? (har ni sett hans dräkter? Skulle kryptoniten rymmas i det där njurbältet?)
adrenalin: Jamen du kan ju inte jämföra en seriefigur med en levande människa.
Jag har rätt!
13 stycken har röstat på Magnus Samuelsson och de har rätt.
annan: kvinnor.
ganska självklar uteslutningsförmåga villket annat kön skulle stå ut med en karl som kastar sin skittvätt över alt, bowlar med grabbarna å dessutom som låssas leka med kidet för att kolla andra mammors trosor i sandlådan?
*outch, knockout å vi har en vinnare *
(se det med glimten i ögat )
Wolverine och min mamma!
Blueblood
konstigt att jag då gör det om jag inte kan