• Anonym (Tips)

Tips på bra p-film?

Vi har Pink Prison men vill gärna ha fler filmer.
    Någon som kan rekommendera någon? Och var köper man? (Den vi har idag har jag köpt på sex-party)

• Svar på tråden Tips på bra p-film?
  • jonnysbrud

Smaken är ju som baken säger man ju...
    en av mina favoriter heter Svensk Lusta den är gjord av Mike Beck. Vet inte var man kan få tag i den. Men den finns säkert ute någonstans på internet

• Anonym (Tips)

Men känns det inte konstigt när dom pratar svenska på filmen? (Jag ahr bara sett utländska själv).

• LisaHampus

gillar ni pink prison tycker jag ni ska fortsätta i samma sorts filmer.. om jag inte minns helt fel så filmer med ett hjärta på är bra "par-filmer"

har ingen direkt å rekomendera men gillade en som hette smygg-filmat men vet inte vem som gjort den

• Anonym (Tips)

Tack!!

• Anonym

Vi köper alltid våra på cdon.com. Det är jättesnabb leverans och de är hyfast billiga oxå! Finns massa porrfilmer där, inte så många som vet det

• Anonym (Tips)
    Anonym skrev 2006-11-10 08:29:55 följande:
    Vi köper alltid våra på cdon.com. Det är jättesnabb leverans och de är hyfast billiga oxå! Finns massa porrfilmer där, inte så många som vet det
    Nä det visste definitivt inte jag! Jaså...intressant
  • Anonym

Jodå, det finns under erotik. Massvis . Som sagt, väldigt snabb leverans, typ 2 dagar. Paketet kommer i brevlådan och det står ju cdon.com på det så det är ingen som misstänker ngt speciellt. Utmärkt!

• Anonym (Tips)
    Anonym skrev 2006-11-10 08:35:03 följande:
    Jodå, det finns under erotik. Massvis . Som sagt, väldigt snabb leverans, typ 2 dagar. Paketet kommer i brevlådan och det står ju cdon.com på det så det är ingen som misstänker ngt speciellt. Utmärkt!
    Åå ja dom kommer direkt i brevlådan, perfekt!
  • Anonym

pink prison...får man se närbilder i den filmen på själva samlaget eller hur är den uppbyggd?

• Anonym (HarSettDem)

Prink Prison och Constance (båda av Lars von Triers bolag Zentropa - inte filmade av Lars von Trier själv!) är riktiga porrfilmer, så själva samlaget syns förstås.
    De ska vara gjorda med mer känsla än "vanliga" porrfilmer, men enligt min uppfattning finns det gott om vanliga p-rullar som har minst lika mycket känsla. Kruxet är bara att undvika alla usla porrfilmer...
    Se även denna tråd www.familjeliv.se/Forum-9-193/m15886336.html

Lycka till!

Svar på tråden Tips på bra p-film?