• AnnaOliver031016

Jeans??

Jag skulle vilja ha tag på ett par jeans som är ganska raka eller inåtsvängda, Jag tänkte ha dom in stoppade i ett par stövlar.. Nån som vet vart man kan hitta det och det ska inte vara alltför dyrt..

• Svar på tråden Jeans??
  • Stiarna

Jag vet att det är en bit o åka men dom har sjyssta jeans och jättebra service. Köpte tajta stretchjeans där för en femhundring. www.westis.se

• Jojo77

Jag köpte ett par igår från VILA. 199 kr och det var inte ens rea. Perfekt eftersom jag bara skall ha dem när jag har stövlar.

• Poena
    AnnaOliver031016 skrev 2006-11-09 18:57:32 följande:
    Jag skulle vilja ha tag på ett par jeans som är ganska raka eller inåtsvängda, Jag tänkte ha dom in stoppade i ett par stövlar.. Nån som vet vart man kan hitta det och det ska inte vara alltför dyrt..
    Det går att få tag på överallt, H&M, Gona Tricot, Bik Bok, Vero Moda.... Även dyrare märken som Acne etc
    - Min blogg om skönhet & mode - www.familjeliv.se/Bloggar-1-12/b23122.html
  • Jojo77

De jag köpte igår var stuprörsjeans. Men de var inte helt tighta om vristen men gick bra att stoppa in i stövlar ändå.

Men jag funderar på en sak. Jag får inte byxorna att inte korva sig över stövlarna utan det blir lite rynkigt. Kan man har så eller anses det som fult. Har dålig koll haha.

Svar på tråden Jeans??