Paraflex
Hej.Jag har fått PARAFLEX utskrivet av min dr. för att ta som muskelavslappnande(när jag inte kan koppla av).
Ngn mera som har ätit dessa,hur blir man?
C.
Hej.Jag har fått PARAFLEX utskrivet av min dr. för att ta som muskelavslappnande(när jag inte kan koppla av).
Ngn mera som har ätit dessa,hur blir man?
C.
Menar du paraflex comp??
Jag åt paraflex förrut för min ryggvärk... Jag tycker det låter konstigt om du fått det för att slappna av o inte som ett smärtstillande.
Jag har bara ätit dom mot värk. När jag fick diagnos depression, och krisreaktion, så hade jag samtdigt väldigt ont i kroppen. Det var nog den psykiska smärtan som även tog sig uttryck med fysisk smärta, och att jag har gått runt med en massa jobbiga saker i själen. Jag blev ganska så trött av paraflex men annars var det helt ok, de hjälpte mot min värk i alla fall, vilket var det viktigaste.
Man bör inte köra bil när man har tagit dom, och ABSOLUT INTE dricka alkohol!!
har alltså fått paraflex för att kunna slappna av å bli lite trött.
Hmm min åsikt e att jag tycker det e konstigt att läkaren inte skriver ut lugnande åt dig istället... Paraflex är ingen mild tablett. Och är beroendeframkallande. Jag fick dessutom magkatarr pga dem. så var försiktig. propavan hade han/hon ju kunnat skriva ut som sömnmedicin. Det e inte beroendeframkallande.
då ska jag inte ta ngn,å rnga min dr. på måndag-tack!
Vill bara säga att paraflex är även muskelavslappnade. Det finns både paraflex (muskelavslappnade) och paraflex comp (muskelavslappnade och smärtstillande).