• Anonym

tånagel snälla svara

har någon här haft tånagel förändring. lite rödbrun i ena hörnet och så kunde kjag klippa ner låmgt där precis som nageln inte satt fast på den hörnan!

• Svar på tråden tånagel snälla svara
  • Mmmajsan

Kan vara svamp!
    Eller om du haft trånga skor kan det faktiskt ha blivit ungefär som en blånagel av trycket.

• Zeldis

Jag tycker att det låter som om du kanske fastnat i med nageln någonstans och att det blivit en liten blödning under nageln. Är nog ingen fara tror jag..

• annsofi123

är svamp blå, röd brunt?

• annsofi123

har någon mer haft det?

• Nevy

Det låter som du klämt dig eller fastnat så det blivit en liten blödning under nageln.
    Det försvinner av sig själv.

Nagelsvamp blir vad jag vet inte röd-brunt, utan nageln blir liksaom frasig och går sönder. (Har sett reklamen, så då borde du se ett litet troll där under )

• annsofi123

men jag har inte ont eller något, skit skumt, lite orolig!

• Tindrande

jag har så också....tror jag iaf om jag fattat dig rätt.
    Har haft så länge...det är som om ena kanten har ett eget liv.....jag kan dra bort den till och med....fast då gör det lite ont, men så tar det ett tag tills att den växer ut igen, coh då ser nageln "normal" ut
    Det är på lillnageln

• annsofi123

MEN HAR DU DET PÅ HELA NAGELN? ELLER PÅ EN BIT? SITTER NAGELN INTE FAST DÄR? MEN NÄR DITT VÄXER UT SÅ ÄR DET NORMAT? ELLER FÅR DU DET IGEN? JAG HAR DET PÅ BÅDA AKANTERNA AV STOR NAGELN. bÖRJAR UPPE I ENA HÖRNET O SPRIDER SIG SEDAN NERÅT EN BIT INTE HELA VÄGE. O SÅ ÄR DET BRUNRÖTT! NAGELN SITTER ITNE FAST DÄR RIKTIGT, DET SYNS INTE ATT DEN INTE SITTER FAST MEN JAG KAN KLIPPA LÅNGT NER UTAN ATT DET GÖR ONT PÅ DEN SIDAN DÄR MISSFÄRGNINGEN ÄR! SVARA GÄRNA SÅ SKA JAG HJÄLPA DIG OM DU HAR NÅGON UNDRAN! KRAM E DU GRAVID ELLER HAR DU HAFT DET UTAN ATT VARA GRAVID?

Svar på tråden tånagel snälla svara