Så ledsen...
Ah, Hannnah! Jag ar sa ledsen for din skull och onskar jag kunde saga nagot perfekt som fixade allt. Men du ar inte ensam om att kanna sa. Varje gang jag ser grvida sa forsoker jag tanka pa att de kan ju ha gatt igenom allt detta ocksa och det tar udden avd et lite grann.
Jag ahde namligen en bekant som jag fick veta ganska snart efter mitt andra mf att hon var grvid och ovanpa det hela lika langt gangen som jag hade varit om det inte hade blivit ett forsta mf. Jag tyckte det var hemskt och fruktansvart jobbigt och kande att jag inte alls kunde gladjas. Vi visste inte att de hade forsokt ens sa jag antog val att de inte hade nagra problem. Men sedan fick jag veta att de forsokt i tva ar och att hon fran borjan varit gravid med tvillingar denna omgangen, men forlarat den ena. Da kande jag mig sa dum som inte var glad for dem sa nu forsoker jag tanka pa att aven om jag inte vet om det sa kanske aven de har haft svart och fortjanar sitt efterlangtade plus.
Hittils har jag kant att det har varit nagotsanar ok att deala med hela situationen. Men denna helgen var bara hemsk och nu vet jag faktiskt inte ens om jag orkar forsoka bli gravid denna manaden.
skickar lite kramar!