kondylom!!!
Någon som vet om det finns något receptfritt man kan använda mot kondylom.. vågar inte gå upp till gyn eftersom min sambo inte vet om det och nästan alla bm här vet vem jag är eftersom jag bor i ett litet samhälle..
Någon som vet om det finns något receptfritt man kan använda mot kondylom.. vågar inte gå upp till gyn eftersom min sambo inte vet om det och nästan alla bm här vet vem jag är eftersom jag bor i ett litet samhälle..
Jo ja vet att det är elakt.. men han e inte typen som skulle förstå... vi har vart tillsammans i snart fyra år o då känns de elakt o berätta för han nu först..
Han har inte heller haft nåra vårtor!!
Jo ja vet att de har tystnadsplikt, men de känns pinsamt för mig..
Har haft kondylom i fem-sex år snart tror ja, så ja har givit upp hoppet om att de ska självläka..
Jo det kan jag nog, men skäms nåt förbaskat över detta... så jag har tänkt göra det flera ggr, men aldrig tagit mig i kragen.. har ett barn dessutom.. men fick inte som de flesta att de blev värre under graviditeten, utan det försvann på mig under hela graviditeten för att sen komma tillbaka efter igen ..
Trodde ju att jag "blivit av" med det..
Nej speciellt inte eftersom min bm är mamma till min gamla klasskompis.. känns väldigt generande..
Jag är sååå dum!! ångrar så mycket att jag inte berättade för min pojkvän! o nu vill ja ju inte att han ska få reda på att jag sökt hjälp för just detta..
VAD SKA JAG GÖRA?? *lessen*
JO det kan det, men han skulle bara förvränga det o få det till att jag har vart otrogen.. tror de skulle förstöra vårt förhållande..
Hade glömt bort de eftersom de försvann i ett år, men nu har det kommit tillbaka igen o de e såå jobbigt.. igen...
Men får se hur ja gör, tack för "stödet" iaf! kramen