Inlägg från: Häxan Jia |Visa alla inlägg
  • Häxan Jia

kondylom!!!

Kondylom finns kvar hela livet.... det är ett vårt virus... Däremot så behöver alla inte få synlig symptom mer än en gång....

Alla gör misstag sade igelkotten när han satte på diskborsten
  • Häxan Jia

Vårtorna försvinner, men viruset ligger ändå kvar i din kropp.

• Häxan Jia

Det kan finnas risk för att barnet får kondylom i halsen om man har för många vid en förlossning... men är dom stora och sitter bra till så brukar dom tejpa för dom...

• Häxan Jia
    Anonym (Kille) skrev 2006-12-30 19:00:58 följande:
    Har det med på förhuden närmast ollonet,men hur fungerar det på tjejer med det blå medlet,brukar inte kondylom på tjejer finnas inne i slidan? har testat med det blå medlet,men hur lång tid brukar det ta innan det försvinner helt?

Det är olika, man kan få kondylom inuti slidan, men även på yttre blygläppar eller på själva venusberget... Det pendlar även med hur fort vårtorna försvinner, de beror nog lite på hur stora dom är och om man sköter sig och följer bruksanvisningen, på vissa så hjälper inte medlet något vidare och man får frysa bort dom istället på sjukhuset.

På många så svider wartex ganska mycket oavsett om man är tjejj eller kille och andra känner ingenting av det alls.

Så det är väl bara att konstatera att vi är olika vi människor och tack moder jord för den saken

Gott nytt år

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.....
  • Häxan Jia
    Anonym (västkusten) skrev 2007-01-13 23:58:00 följande:
    Jag fick ett återfall med en vårta. Jag tog vanligt fotvårtsmedel och penslade på. Den försvann! Detta var 2002. Inga fler.
    Cool.... aldrig hört talas om det förut, men häftigt att det fungerade ändå
  • Häxan Jia
    Anonym (vårtan) skrev 2007-01-14 00:10:35 följande:
    Kan det verkligen vara nyttigt att kleta vårtmedel på? Är det samma sorts vårtor verkligen?Fast, svinbra att det fungerar :)
    Nä jag tror inte att det är så nyttig, fotvårtsmedel fräter nog mer i underlivet än kondylommedlet, kondylom medlet är ju anpassat för underlivet, där huden är känsligare..
Svar på tråden kondylom!!!