min norska skogskatt
Ja! Man kanske ska ge dem de namnen?
Ja! Man kanske ska ge dem de namnen?
Nu har jag lagt upp bilder på mina katter, små kisarna syns inte så bra, ville inte rycka upp dem och blixtra i ögonen riktigt än... men det kommer föer foton.
mamman heter Råttan,min man gav henne det namnet eftersom hon var helt blöt när vi såg henne första gången och han tyckte att hon var lik en råtta.... Den andra katten heter Fisen, igen så var det min man.... hon fes otroligt mycket som bebis...
Varför skulle jag ge seriösa uppfödare dåligt rykte? Förstår inte riktigt... Jag skyltar inte med min katt och säljer inte kattungarna för en massa pengar, utan skänker faktiskt bort dem eller tar en tia betalt mest för att de som köper dem säger att det ger tur.
Jag har aldrig sagt att hon är en raskatt, trots att jag vet att hon är en skogis...
Har ALDRIG förstört för någon, säljer inte kattungarunder falska förespeglingar.
Jag förstår att du känner extra för det här men det har ingenting med mig eller min katt att göra...
Vad tycker ni andra om jag får fråga?
Har jag gjort nåt fel, fattar inte riktigt...
Jag förstår inte riktigt vart du vill komma för jag ville bara dela med mig av en rolig grej lixom...
lindac77 tack ska du ha, jag brukar faktiskt avmaska kattungarna
Ok, jag ska inte skänka bort kattungar längre, men, vad kan man begära för pris för dom?
Tack ska ni ha för inöäggen, jag har tagit till mig av det ni har sagt så några förändringar kommer det att bli, när det gäller oseriösa köpare så är det ingen risk, kisarna ahr alltid gått till de i bekantskapskretsen och jag vet hela tiden hur de har det... nu är bekantskapskretsen "mättad" så jag tar till mig av det ni har skrivit.
Kramar på er
Jo, det är synd när djurägare inte bryr sig om sina husdjur
Vi har våra katter föräkrade även om det inte är raskatter, skulle någon av dem bli sjuk är avlivning det absolut sista jag kan tänka mig.
Skulle göra allt för dem, de e mina bebisar precis som Andrea.
hej alla glada! nu har jag lagt in bilder påtvå av smo kisarna i galleriet!
Idag kom jag hem från en promenad och såg att en av kisebebisarna hade dött... Det var det gråa pojken, jag är ledsen nu...
Nej, han var väldigt pigg och livlig igår. Har tänkt ta kontakt med veterinären nästa vecka, så var det planerat i alla fall. De andra mår bra. Kan det vara så att mamman råkade lägga sig på bebisen? Det har hänt en gång innan i för förra kullen.
nej, nej hon är en jätte bra mamma. Det finns det inga tvivel på för hon verkade helt förstörd över den här bebisen, slickade och jamade och puttade med nosen... Ah, jag vet inte det kan ju ha varit nåt fel med bebisen, vi får se vad vet. säger imorgon.