• Tinygirl

Billliga sängmobiler/vagnleksaker?

Gör ett försök att kolla om någon hittat nån sida där det säljs sängmobiler eller vagnsleksaker till normala priser.Och även bäddset om någon hitta d på något ställe.Ikea har ju billiga men då passar det väl bara till deras täcken o kuddar?Tacksamm för alla svar....

Även startpaket med kläder vill jag ha förslag på,vet om laredoute,ellos o hm....

• Svar på tråden Billliga sängmobiler/vagnleksaker?
  • Skrinda

En rolig vagnleksak från FisherPrice får man gratis i babyboxen som delas ut på Babyland och Babyproffsen

Sängmobiler kan man nästan alltid hitta på rea i leksaksbutiker (förra säsongens färger etc)

Tror att Jysk har bäddset och spjälskydd billigt.

HM och Lindex har fina tvåpack av mjuka byxor och bodies som inte kostar mycket. Just nu är det dessutom halva reapriset på Lindex, i de två Lindex-butiker jag just varit fanns det mycket i babystorlek till kanonpriser!

• Snorky

Vi har ett täcke från rätt start (köpt på babyproffsen) och har köpt de flesta bäddset på ikea och det funkar kanon. Dock har vi inte börjat använda täcke förns nu i höst till sonen som är 20 månader!! Han har aldrig velat ha täcke och dessutom har jag hört att bebisar under 1 år inte ska ha täcke pga kvävningsrisken samt psd (det blir för varmt)... lakan o en tunnare filt ska tydligen räcka gott o väl samt pyjamas på barnet.

51 dagar kvar...
  • Snorky

visst ja... Ikea har väldigt bra o fina sängmobiler också... som framförallt uppskattas av barnen pga sina fina färger! Vi köpte en dyr sängmobil på babyproffsen... men den brydde sig sonen inte ett skit i eftersom den var så neutral o tråkig. Men mobilen från ikea med en blomma o sol o flygfän som hänger ner har sonen tokälskat! Nu har de en ny med fiskar som jag tycker är asgullig också.

51 dagar kvar...
  • Havsjungfrun

Vi har IKEA:s mobil eftersom det var den enda som jag kunde hitta som hade figurerna vända ner mot barnet, det är ju h*n som ska se det och inte jag. H&M har fina startset.

Svar på tråden Billliga sängmobiler/vagnleksaker?