• Miss miller

Någon gravid som haft "stickningar" i magen i början?

Ja, rubriken säger väl allt... Skulle gärna vilja veta om någon har kännt dessa stickningar i magen!?

Kramis!

• Svar på tråden Någon gravid som haft "stickningar" i magen i början?
  • Roehl

stickningar uppkommer när livmodern växen. Det knakar och brakar där inne sa man kan känna av mycket stickningar.

Om det blir för mycket och du blir orolig sa ska du ju sa klart kolla upp det.

• Miss miller

tack!!
    någon fler som haft dessa "stickningar"??

• Liria

Jag har också haft det. Händer fortfarande men inte lika ofta. Har haft allt från molvärk till stickningar, hugg, il..you name it...

• Crazy Baby

Håller med Liria!

Allt möjligt skummt har jag kännt i magen!
    Idag har jag som träningsvärk, känns jätte konstigt!

• JadziaDax

Senaste graviditeten kände jag mycket av stickningar i magen. Då var det 8 1/2 år sedan jag väntat barn innan så livmodern var väl lite "otränad".

• Forsen

Ja jag hade och har stickningar, men då i huden... Var sticker det för dig?

/Anna i slutet av v. 23

• Miss miller

forsen:
    det sticker som just innanför huden känns det som.

Dessutom så stramar det i magen när jag vänder mig åt sidan, är detta oxå vanligt i början av en graviditet? Många frågor men det är intreeant att höra om andra kännt lika som mig

• Grannen

min bm sa att det lixom var där i ljumsktrakten som allt är fästat... fattar du vad jag menar... :) och att det när det växer kan dra och sträna. Iallafall inget farligt enligt henne.

• Nathalie009

jag hade JÄTTEJÄTTEJÄTTE ont i ungefär v 5 .. efter sex alltså.. det stack och gjorde så JÄKLA ont att ajg höll på att svimma.. det började som mensvärk och blev värre o värre, och försvann efter ca 5 min..

men hade små stickningar (som inte gjorde så ont) fram tills v 15 ungefär

• Ida2

Nathalie009: Hade precis som du igår, hade inte haft sex dock... men fick som mensvärk som sen blev värre coh värre och gjorde JÄTTE ONT och det försvann också efter 5-10 min. Efter som jag oroar mig lätt blev jag skitskraj. Har nu lite molande mensvärk till och från.

Svar på tråden Någon gravid som haft "stickningar" i magen i början?