• Kinisen

Bonde söker fru *spoilers*

Åhhh, jag som e så sjuuukt nyfiken och är heeeelt såld på "bonde", vill ju veta allt....Nån som vet nåt???

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-22 15:52:44:
    Länken till bilden me Marcus & tjejen me Mörkt hår....www.jnytt.se/Read__3933.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-22 15:54:17:
    www.jnytt.se/Read__3933.aspx

• Svar på tråden Bonde söker fru *spoilers*
  • Helen H 79

jag vill oxå veta!!

Jag vet bara det där som stått i tidningarna att Mikael gifter sig med Tina.att P-M träffar Martina trots att han har en annan tjej oxå!

~Jonathan 050612~
  • LiMaLe

Här är en nyfiken till. Vill sååå gärna veta vem P.M väljer, jag hoppas sååå på Monica

***Kom nu med A L L info ni har***

• Kinisen

Åhhh....Nån nåste ju veta.....Hemlis  *snääääälla*
    Jag tror inte P-M har nån ja.... Om möjlingt  så maggie!!!
    Micke, hoppas på Marita
    Anderas, sålklart jessika....(den där Helene kan dom väl putta bort, hon e ju sjukt svartsjuk på Jessika i alla fall)
    & Marcus....Ska va magda då...eller hon Som pluggar till ssk....

• ÄngelBängel

Visst har Monica barn? I så fall är det inte hon som han kommer att fortsätta träffa. i artikeln om att han träffar Martina så sa han att han och den hemliga tjejen tar det kugnt eftersom att "jag har barn" om det hade varit Monica borde han väl säga "vi har barn". Jag hade annars hoppats på Monica

• ImLost

jag tror inte det är tina som micke ska gifta sig med .
    Skvaller är att magda ( marcus ena flamma ) hade pojkvän när hon var med i programet.
    Micke ( som för övrigt bor i götene där jag bor wow) är iaf min favorit , han verkar vara den vettigaste och verkar faktist ha valt de vettigaste kvinnorna också .
    kram eva

• S vali s

Kul med en spoiler, hoppas på lite snaskigt skvaller

Kan inte annat än att hålla med Kinisen, den där Helene verkar mer än lovligt svartsjuk - lite småkul att sitta framför tv´n o studera hennes beteende

Den late får brått när det blir kväll
  • Kinisen
    S vali s skrev 2006-11-13 14:50:05 följande:
    Kul med en spoiler, hoppas på lite snaskigt skvaller Kan inte annat än att hålla med Kinisen, den där Helene verkar mer än lovligt svartsjuk - lite småkul att sitta framför tv´n o studera hennes beteende Den late får brått när det blir kväll
    Ja, visst e det....hoppas han röstar ut henne.... Jag missade sista avsnittet sióm va i veckan, men förra när hon följde efter Jessika in så hon inte skulle få vara själv me Andreas....Graaaa!! (eller va d bara en "cliffhanger" för avsnittet som va i veckan??? )
    ImLost skrev 2006-11-13 14:46:25 följande:
    jag tror inte det är tina som micke ska gifta sig med .Skvaller är att magda ( marcus ena flamma ) hade pojkvän när hon var med i programet. Micke ( som för övrigt bor i götene där jag bor wow) är iaf min favorit , han verkar vara den vettigaste och verkar faktist ha valt de vettigaste kvinnorna också . kram eva
    - Lägg av??!?!?!?!? Gud så skjukt.....berätta mer.........!!!
  • S vali s

Det var hur sött som helst när Helene fullkomligt flög upp från trappan bara för att inte låta Andreas o Jessica vara ensamna ute i köket

Hu så jobbigt det måste vara egentligen, Helene verkar rejält betuttad i sin bonde - jobbigt att behövaslåss om gunsten liksom Fundersam

Den late får brått när det blir kväll
  • Kinisen
    S vali s skrev 2006-11-13 16:32:41 följande:
    Det var hur sött som helst när Helene fullkomligt flög upp från trappan bara för att inte låta Andreas o Jessica vara ensamna ute i köket Hu så jobbigt det måste vara egentligen, Helene verkar rejält betuttad i sin bonde - jobbigt att behövaslåss om gunsten liksom Den late får brått när det blir kväll
    Mmm, nog är hon det, synd att d inte verkar vara ömsesidigt....
  • Kinisen

Ingen som kan  ta bladet från munnen????

Svar på tråden Bonde söker fru *spoilers*