• AmBeZa

Hjälp snälla!! Finns det någon som är synsk och kan se....

borttappade saker här??!!

Jag har förlagt vårt parkeringskort någonstans och jag kan inte hitta det någonstans!! Finns det någon med övernaturliga förmågor som kan hjälpa mig!!??

H*O*P*P*A*S!! Vi behöver det verkligen det verkligen!!

• Svar på tråden Hjälp snälla!! Finns det någon som är synsk och kan se....
  • yohanna

kolla handsfack på bilen. kolla bland papper. tex. i jackfickor och väskor. något man bär med sig där det finns papper alltså.

• AmBeZa

Yohanna!
    Tack för svaret! Men väskan har jag kollat igenom femtielva ggr och jackfickorna oxå men handsfacket har jag i och för sig inte kollat... Fast det är så gömt bakom Amina´s barnstol så där är jag nästan säker på att jag inte lagt det... Men jag ska kolla!!

Tack

• AmBeZa

Kanske nån som ser nåt mer?? *puff* *puff*

• AmBeZa

Finns det nån mer?? *Desperat*

• Juniphé

Det har rasat ur en ficka... antingen i bilen (i så fall under bilstolen... eller vid sidan om) eller utomhus.

Få se om det stämmer

• AmBeZa

Juniphé!
    Det låg alltid löst i fickan så att det har ramlat ur är mycket troligt... Hoppas du har rätt och det ligger under bilstolen!!! Ska kolla där!!!
    Tack

• Ribbon

I bagegluckan under nån filt eller något liknande

• AmBeZa

Ribbon!
    I bagageutrymmet finns det en matta men jag är helt säker på att det inte kan ligga där för den dagen kortet kom bort var jag inte där... Men jag kollar självklart i alla fall!!
    Tack ska du ha!!

• turia

Det har nog ramlat ur bilen..

• Upptagen

Jag tror inte att kortet är i bilen, utan inomhus. Ni har lagt det på en slags bänk/byrå och sen har det råkat trilla ner i springan vid väggen. Testa att dra ut byrån så ska du se att kortet ligger där!

( man kan ju alltid testa? Eller hur? )

• turia

Det här med att vara synsk handlar ofta om rent förnuft o känsla för hur saker kan ske...
    Jag tror inte det finns någon synsk på riktigt- För varför gör de inte en lottokupong??

• AmBeZa

Tussilago!
    Jag kollade bakom vår byrå i hallen men tyvärr så låg den inte där!! Men jag tror som du att det ligger nånstans i lägenheten!! Men var?? Vi har ju en skrutta på 19mån som lägger saker lite varstans!!

• Juniphé

Turia,

Detta med att vara synsk betyder inte att man vet exakt hur framtiden ser ut. Man får ständigt några bilder i huvudet och en väldigt stark magkänsla samtidigt.
    Det är inte som om man går omkring och ser en massa saker på folk... typ: "Imorgon kommer han att bryta foten" eller liknande.

Jag lyckas aldrig köpa rätt trisslott eller liknande

• Upptagen

äschdå, då är jag inte så synsk som jag tror då... Men leta i och runtomkring denna byrå...

• Ribbon

Hur gick det med sökandet efter kortet...

Svar på tråden Hjälp snälla!! Finns det någon som är synsk och kan se....