• Rojli

Idag kom hon hem tatuerad!!!!

Idag kom hans dotter hem och hade tatuerat sig, trots att vi hade pratat om det och hon hade LOVAT att inte gå till en svarttatuerare utan vi skulle följa med henne till en riktig, sp hade hon gått till en sån i ett j-la knarkkvartet och tatuerat sig!!! Jag vart så arg att jag grät!!! skaka i hela kroppen, fy fan, jag lovade för ett tag sen att ta med henn till en riktig om hon bara inte gick til en sån och så gör hon så. Tatueringen ser ut som F*n rent ut sagt, amatörmässig och mitt på magen. Hon kommer att ångra det kan jag lova. Å när jag frågade henne hur hon kunde göra det efter att jag pratat ed henne om riskerna med hepatit C osv så GARVA hon åt mig. Jag grät, så arg vart jag.
    Vill att ni ska veta att vi står varandra väldigt nära och jag är knäckt ver hur hon bara kört över vårat löfte till varandra. Hon har spårat ut totalt, piercar sig båre här ch där hemma i badrummet, suck...HJÄLP mig att finna styrkan e ni snälla.... e så lessen just nu....Tänk om hon fått nån skit nu... Hur f*n kn man tatuera en 16-åring bara så? å
    Åh va skönat det va att skriva av sig...

• Svar på tråden Idag kom hon hem tatuerad!!!!
  • ChokladRosen
    ..

Anmäl den som gjort det där...Ta reda på vem som gjorde tatton,,å gå dit å säg han/hon en sanningens ord..

HELVETE vad jag hade vart..
  • ChokladRosen

TS,, att hon gjorde så då du dessutom lovat henne att få göra en om du följde med..

Oj oj oj,,hade det vart min unge så hade den fått ett kok stryk på stjärten ..

• Rojli

E totalt hysterisk,men skadan e ju eda gjord!!!! Å alla ni som läst detta på typ 1 min och sen gått in på min sida och läst min pres, har ni bra tips så skriv gärna. Vill anmäla skitstövekn men vad hjälper det nu!???!!! MEn vad fan ska jag göra med HENNE?? Hon skiter i allt vi säger, skiter i skolan... I helgen fick jag betala taxi på 400 :- fr att hon skulle komma hem...Å vad får man fr dt??? Mer skit... suck

• Rojli

HADE hon vart MIN hade jag..jag fan vet, men jag hade tagit datormoch gett henne utegångsförbud för evigt tror jag!!!

• Vanilj

Jag minns när jag var i tonåren och om jag tänker tillbaka nu tänker jag va taskig man var mot sin mamma, men det är för att man förstår inte bättre man gör inte det illa menat

Jag undrar varför hon inte bara kunde gått till en riktig tatuerare? Kanske ville hon ha den på direkten.

Försök att prata med henne men det hade du redan gjort och du grät sa du så så borde hon förstå att du är sårad

Jag hoppas verkligen inte hon kommer att ångra sig! är den verkligen ful tatueringen? det kanske nu när du är så arg du tycker den är ful

Jag skulle oxå polisanmält gubben som gjorde det!!!

• memlan

Anmäl den som gjort tatueringen, och ta med tjejen till sjukhus så att hon kan testa sig för ev. smittor. (Kanske förstår hon allvaret då)

• FaRieTaLe

Usch,inte kul alls. Försök att få fram vem som gjorde tatueringen. Nämn inget om någon anmälan för då kommer hon inte säga något. Luska lite om han/hon som gjorde det. Om han/hon är kunnig m.m. och visa ditt intresse så kommer nog namnet snart fram.
    Ring gärna till någon tatuerare och berätta vad som hänt och låt honom titta på den. De flesta tatuerare känner till dem som tatuerar svart, om de bor i samma stad eller område.
    Ta med dottern dit och låt tatueraren säga till henne vilket fiasko hon just har tatuerat in på magen.
    kanske kan hon lyssna på någon som är lite "tuffare" och som kan sånt.
    Menar inget illa emot dig TS men jag går bara till hur jag själv var i den åldern.

Jag hade blivit totalt vansinnig, precis som du.

Bor dottern varannan helg hos er?

• ChokladRosen

TS,,kan en avlastningsfamilj vara något?.

Min lillkusse hade mycket problem då han var i den åldern. Han höll sig till dom värsta gängen & gjorde bara dumheter, var aldrig i skolan mm..

Till slut så ryckte soc in 6 tvångsomhändertog han så han fick komma till en annan familj 100mil härifrån..

Där fick han den hjälpen han behövde & det har faktiskt blivit en människa av han ..Han fick avgångsbetyg & allt..

Kompis trycken gör mycket. Hon kanske "måste" hålla en viss profil för att vara accepterad i skolan av sina kompisar (häftig)..

Tänk på saken.. Våga ringa soc & be att få hjälp.

• Rojli

Nej, dottern bor hos oss hela tiden och är sällan hos sin mamma. Hon benämner mig som mamma infr vänner. Kommer att ta henn till läare för att kolla upp eventuella smittor. Dess värre är hon ruskigt nonchalant. Ja va kankse inte uds barn i tonåren men inte hae jag vågat skratta när mina föräldrar va förbannade.
    Den är verkligen ful, oproffsig ehlt enkelt. Undrar lite hur hon kommer att betala för den, det har hon alltså inte gjort, och hon har skolkat så mkt att hennes studiebidrag kommer att bli indraget. Min man är just nu en fas där han är sååå otroligt trött på hennes bravader att han inte vet varken ut eller in...
    Shit så hemskt detta är men jag vill nästan att hon flyttar. Vi har 4 till att tänka på. Imorgon ska an på möte i skolan för att hon har över 40% frånvaro, och d ska det tilläggas att jag går på samma skola och hon åker med mig dit varje dag.... GE MIG STYRKA

Svar på tråden Idag kom hon hem tatuerad!!!!