Vart kan man framkalla digitalkort online på nätet ?
En kille på jobbet sa han beställt framkallning av digitalkort genom nätet och att dom färdiga korten kommer på posten.
Nån som vet vart man hittar det nånstans ?
En kille på jobbet sa han beställt framkallning av digitalkort genom nätet och att dom färdiga korten kommer på posten.
Nån som vet vart man hittar det nånstans ?
www.onskefoto.se www.expert.se ww.omoff.se använder jag mej av finns säket flera
Två länkar: www.extrafilm.se, www.crimson.se. Det finns säkert fler! Lycka till!
Bäst: www.odenlab.se
Behöver hjälp har gått in på korthuset tagit fram min bild och vill ha den 15*15 cm som den är. Men det verkar som om man måste välja mallar. Hur gör jag för att få fram mitt kort som det är i den storleken jag vill ha ?
www.postfoto.se
De har ett riktigt bra erbjudande just nu!
Gjorde om kortet så mallen skulle få plats men det blev sketkonstigt får ta mig till fotoaffären istället så man vet att det blir bra !
FOTOPOST.SE rekommenderar. Fick hem kort igår och dom är såå bra kvalitet på. 75 öre/st oxå.
Vi betällde 170 kort samt 2 ark klistermärken och porto 225 kr gick det på. Inte alls farligt då märkena kostade 50 kr bara dom.
Moonflight går det få sitt kort fyrkantigt utan några mallar ?
Kan rekommendera www.japanphoto.se/ , snabb leverans, bra pris å riktigt bra kvalité. Finns en smidig programvara på deras hemsida med för att lätt kunna tanka upp många bilder åt gången.